پس از عدم ثبت قرارداد جدید عیسی آل کثیر با باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده است.

عیسی آل کثیر از پرسپولیس جدا می شود؟ + مقصد او کجاست؟

به گزارش سلام نو، یکی دیگر از دلایلی که باعث شده آل‌کثیر برای ماندن در پرسپولیس دچار تردید شود این است که یحیی گل‌محمدی مایل است قرارداد او در تعطیلات نیم‌فصل با پرسپولیس ثبت شود.

باشگاه پرسپولیس مذاکراتش را با عیسی آل‌کثیر آغاز کرد تا در صورت ممکن این بازیکن را به خدمت بگیرد. پیش از این در خبرها داشتیم که عیسی آل‌کثیر تماس‌های باشگاه پرسپولیس را بدون جواب گذاشته است و گویا او در این مدت مشغول مذاکره با یکی از تیم‌های متمول شهرستانی بوده است. اما یکی دیگر از دلایلی که باعث شده آل‌کثیر برای ماندن در پرسپولیس دچار تردید شود این است که یحیی گل‌محمدی مایل است قرارداد او در تعطیلات نیم‌فصل با پرسپولیس ثبت شود.

این در حالی است که پرسپولیس در حال حاضر یک جای خالی در لیست خود دارد و می‌تواند یک بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. اما یحیی نمی‌خواهد این یک سهمیه به آل‌کثیر تعلق بگیرد بلکه می‌خواهد آن را برای نیم‌فصل دوم حفظ کند تا در صورت لزوم بتواند یک بازیکن جدید به تیمش اضافه کند. در حقیقت یحیی می‌خواهد در نیم‌فصل آل‌کثیر را جایگزین یکی از بازیکنان فعلی تیمش کند. مشکل اینجاست که خود عیسی تمایل زیادی دارد تا در همین تعطیلات تیم خود را مشخص کند تا بتواند در ۴ هفته باقی مانده در لیگ نیز به میدان رود، از این جهت که شرایط بازی کردن را هم پیدا کرده است. اما در این میان پیشنهاد یکی از تیم‌های لیگ برتری به آل‌کثیر آنقدر خوب بوده که او مایل باشد راهی این تیم شود.

به هر حال آل‌کثیر می‌داند در صورت ماندن در پرسپولیس باید خودش را برای نیمکت‌نشینی آماده کند چراکه قطعا گل‌محمدی دیاباته و لوکادیا را به او ترجیح می‌دهد. در هر صورت ماجرای پرسپولیس و آل‌کثیر پیچیده شده است و به نظر می‌آید احتمال رفتن او از جمع سرخپوشان خیلی بیشتر از ماندنش در این تیم است. مگر اینکه در روزهای آتی اتفاق جدیدی رخ دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید