حیوانات بومی باغ وحش شامل پانداهای بزرگ خوابالو، ببرهای جنوب چین، میمون‌های دماغ‌ سربالای طلایی، شیرها و شترهای دو کوهانه است. همچنین، حدود ۱۰۰ هزار درخت از ۶۰۰ گونه متفاوت در این پارک کاشته شده که فضای سرسبز زیبایی را ایجاد کرده است. دریاچه قو با توده‌های نی طبیعی میزبان پلیکان‌ها، قوهای سیاه، غازها و دیگر گونه‌های پرندگان است که منظره بسیار زیبایی را در این بخش باغ وحش به نمایش گذاشته‌اند.

باغ وحش شانگهای

سلام نو-سرویس گردشگری: سفر به شهر تاریخی و کهن شانگهای آرزوی بسیاری از گردشگران و مسافران است. رگ و ریشه‌ زندگی از حدود سه هزار سال پیش در این شهر پدیدار شد. درواقع، این شهر را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین مکان‌های زندگی انسان‌ها دانست. هنگام سفر به شانگهای با آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این شهر روبرو می‌شوید که شما را با تاریخ گذشتگان دور مردمان چینی، سبک زندگی آنان از گذشته تا کنون و فرهنگ آن‌ها آشنا می‌شوید. برای آنکه سفری آسوده به شانگهای را تجربه کنید، باید اطلاعاتی راجع به مکان‌های گردشگری و دیدنی به دست آورید. همراه ما با این مناطق آشنا شوید.

کارخانه شکلات سازی زوتر

کارخانه شکلات سازی زوتر کجاس؟ + عکس

اگر در گروه علاقه‌مندان شکلات و شیرینی هستید، هنگام سفر به شانگهای از کارخانه شکلات سازی زوتر دیدن کنید. بیشتر افراد زمان شنیدن نام کارخانه شکلات سازی به یاد فیلم معروف دوران کودکی خود به نام ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی می‌افتند. کارخانه شکلات سازی زوتر شامل سالنی برای چشیدن طعم شکلات‌های مختلف و کافه‌ است. هنگام گردش در موزه این کارخانه دیدن کیک‌های شکلاتی و دیگر خوراکی‌های شیرین در گوشه و کنار آن بازدیدکنندگان را وسوسه می‌کند. انواع شکلات با مزه‌های گوناگون در اطراف این کارخانه وجود دارد. می‌توانید قاشقی بردارید و شروع به چشیدن شکلات‌های اطرافتان کنید. این مجموعه شامل اتاقکی است که در آن بوی شکلات‌های مختلف را حدس می‌زنید. برای آشنایی با انواع شکلات‌ها فیلمی در این کارخانه نیز نمایش داده می‌شود. از قسمت‌های جذاب گردش در این کارخانه تماشای فرآیند ساخت شکلات از نزدیک سات که برای کودکان و بزرگسالان عاشق شکلات بسیار هیجان انگیز است.

باغ وحش شانگهای

کارخانه شکلات سازی زوتر کجاس؟ + عکس

هنگام سفر به شانگهای، حواستان به کودکان و نوجوانان باشد، آن‌ها حتما بازدید برخی از اماکن تاریخی و فرهنگی را دوست نداشته و قطعا بی حوصله خواهند شد. باغ وحش شانگهای یکی از مناطق زیبای گردشگری شهر شانگهای است که در بین کودکان و حتی بزرگسالان در مرکز توجه بسیار قرار دارد. باغ وحش شانگهای محل زندگی ۶۰۰۰ گونه مختلف از حیوانات است که ۶۰۰ گونه‌ از آن‌ها بومی کشور چین هستند. حیوانات بومی باغ وحش شامل پانداهای بزرگ خوابالو، ببرهای جنوب چین، میمون‌های دماغ‌ سربالای طلایی، شیرها و شترهای دو کوهانه است. همچنین، حدود ۱۰۰ هزار درخت از ۶۰۰ گونه متفاوت در این پارک کاشته شده که فضای سرسبز زیبایی را ایجاد کرده است. دریاچه قو با توده‌های نی طبیعی میزبان پلیکان‌ها، قوهای سیاه، غازها و دیگر گونه‌های پرندگان است که منظره بسیار زیبایی را در این بخش باغ وحش به نمایش گذاشته‌اند.

کلیسای شیشان

کارخانه شکلات سازی زوتر کجاس؟ + عکس

کلیساس شیشان یکی از مکان‌های دیدنی هنگام سفر به شانگهای است. کلیسای شیشان با نام‌های زیارتگاه ملی، کلیسای بانوی ماشیشان و کلیسای ماری، یاور مسیحیان نیز شناخته می‌شود. این کلیسای بزرگ کاتولیک در قله‌ی غربی تپه‌ای با همین نام واقع شده است و از مکان‌های مذهبی مهم شانگهای به‌ شمار می‌رود. سازه این بنا با آجرهای قرمز رنگ ساخته شده که در میان سبزی پیرامون کاملا قابل رویت است. این کلیسا همانند بسیاری از بناهای مذهبی شانگهای، در جریان انقلاب فرهنگی چین، آسیب‌های جدی دید. اما در سال‌های اخیر، پروژه‌های بزرگی برای بازسازی و مرمت بخش‌های باقیمانده‌ی آن انجام شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید