یکی از غذاهای مورد علاقه برای سگ های خانگی که بسیار برای آنها مفید است استفاده از عصاره گوشت و ماهی است. در مرطوب نگهداشتن غذا این عصاره به شما کمک زیادی می کند.

غذای مورد علاقه سگ های خانگی+ خرید از پت شاپ ایران زمین

هر سگی با دیدن غذا هیجان زده می شود و شروع به تکان دادن دم می کند. خشک یا مرطوب بودن غذا برای سگ فرقی نمی کند تا زمانی که غذای مورد علاقه او باشد. اما زمانی که می خواهید غذای مناسب سگ را انتخاب کنید و با تمام گزینه هایی که در اختیار دارید، انتخاب خود را بر چه معیاری قرار می دهید؟ حقیقت این است که هر غذای سگ برای حیوان خانگی شما بسیار مغذی و سالم است. اما باید دلیلی برای انتخاب غذای سگ خود نسبت به دیگران داشته باشید. ادامه این مطلب از مجله پت شاپ ایران زمین همراه باشید.

تولید کنندگان غذای برای سگ های خانگی

از آنجایی که امروزه نگهداری از سگ ها وحیوانات خانگی رواج زیادی دارد، تولید غذای حیوانات خانگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. تولید کنندگان غذای خشک سگ برای سگ های خانگی، انواع غذاها را برای حیوانات خانگی مانند سگ و گربه می فروشند. ایالات متحده یکی از بزرگترین تولید کنندگان غذای خشک سگ خانگی به دلیل جمعیت زیاد حیوانات خانگی است.

مواد تشکیل دهنده غذای سگ خانگی

غذاهای حیوانات خانگی باید حاوی گوشت، ویتامین ها، مواد معدنی و دانه ها باشند و نباید حاوی مواد مضر برای سگ باشند. بیشتر سگ ها غذای کنسرو شده را دوست دارند. این غذا را می توانید از فروشگاه پت شاپ ایران زمین به خریداری کرده و به سگ شما آسیبی نمی رساند.

علاوه بر این، این محصولات را می توان برای مدت طولانی نگهداری کرد. پس می توان گفت این غذا بهترین انتخاب برای غذای سگ خانگی است و شما را از دردسر تهیه غذا نجات می دهد. البته در خرید این گونه کنسروها باید بسیار دقت کنید و حتما از مراکز یا پت شاپ های معتبر خریداری کنید.

چگونگی مصرف کردن غذای سگ خانگی

برای تغذیه سگ خانگی خود می توانید از غذاهای آماده ای که معمولا در  پت شاپ  موجود است استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که این غذاها معمولا خشک هستند و توله سگ ها تمایلی به خوردن غذای خشک ندارند. به همین دلیل می توانید غذای سگ را با آب مخلوط کرده و به سگ بدهید. با رشد توله سگ ها و سگ ها، می توانید میزان آب موجود در غذای آنها را کاهش دهید و به آنها یاد دهید که غذای خشک بخورند.

غذای مورد علاقه سگ های خانگی+ خرید از پت شاپ ایران زمین

محصولات غذای خشک مورد علاقه سگ های خانگی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید غذاهای حیوانات خانگی چقدر برای سگ ها و گربه ها متنوع و گسترده است. شما می توانید از هر غذای کنسرو شده، اصلاح شده ژنتیکی، مرطوب یا خشک برای غذا دادن به سگ ها و سایر حیوانات خانگی خود استفاده کنید. به طور معمول، غذاهای خشک یا کنسرو شده کارخانه ای سگ و حیوانات خانگی حاوی مقدار زیادی مواد مغذی مفیدی است که سگ ها و سایر حیوانات در بدن خود به آن نیاز دارند.

به عنوان مثال، هر یک از این غذاها سرشار از کربوهیدرات، ویتامین، پروتئین، چربی و مواد معدنی ضروری مانند آهن، فسفر و... است. یکی از این غذاهای خشک سگ محبوب و پرطرفدار غذای خشک سگ رویال کنین است. شما به راحتی می توانید غذای خشک سگ رویال کنین را از پت شاپ ایران زمین با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنین. در ادامه این مطلب چند مورد از غذاهای مورد علاقه سگ های خانگی را به شما معرفی می کنیم

استفاده از عصاره مرغ و گوشت برای سگ خانگی خود

یکی از غذاهای مورد علاقه برای سگ های خانگی که بسیار برای آنها مفید است استفاده از عصاره گوشت و ماهی است. در مرطوب نگهداشتن غذا این عصاره به شما کمک زیادی می کند.

قلم گاو و استخوان از غذاهای مفید و مورد علاقه سگ های خانگی

سرگین یا قلم پخته شده گاو یکی از بهترین غذاهای خانگی برای سگ است و از تشکیل پلاک دندانی جلوگیری می کند. اگر سگ ها هفته ای دو یا سه وعده از گوشت گاو پخته شده تغذیه شوند، نیازی به جرم گیری دندان آنها نیست. همیشه باید از دادن استخوان های کوچک به سگ خودداری کنید زیرا می ‌توانند باعث ایجاد مشکلاتی مانند خراشیدگی و آسیب در دهان آنها شوند.

استفاده از تخم مرغ در وعده غذایی سگ ها

یک منبع سرشار از پروتئین و هضم راحت برای سگ خانگی شما تخم مرغ است. ریبوفلاوین و سلنیوم از مواد معدنی به کار رفته در تخم مرغ هستند و بسیار برای سگ خانگی مفید است. حتما به این نکته توجه کنید قبا از دادن تخم مرغ به سگ خود حتما آن را خوب آب پز کنید.

میوه ها

از خواص درمانی میوه ها برای سگ ها نباید غافل شوید. در زیر به برخی از میوه ها که سگ ها به آنها علاقه زیادی دارند اشاره می کنیم:

  • هندوانه
  • تمشک
  • آناناس
  • موز
  • کیوی و نارنگی
  • سیب
  • هویج

خرید از پت شاپ ایران زمین 

شما می توانید انواع غذای خشک سگ و غذای خشک سگ رویال کنین را در پت شاپ ایران زمین به آدرس اینترنتی iranzaminpetshop.com با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین تهیه کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید