رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: سود ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت تا پایان آذر برای هر نفر واریز می‌شود.

مبلغ دقیق سود سهام عدالت برای هر نفر مشخص شد + زمان واریز

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد.

عضو هیات مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت با بیان اینکه مرحله دوم سود سهام عدالت براساس رویه هر ساله در اسفند ماه پرداخت خواهد شد، گفت: کارگروه سه نفره سهام عدالت از بهمن ماه سال گذشته تشکیل شده و جلسات آن به صورت منظم برگزار می‌شود.

محمد خزائی عضو هییت مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت در پاسخ به سوالی در مورد اعضای کارگروه سه نفره سهام عدالت گفت: کارگروه در راستای مصوبه شورای عالی بورس در تاریخ ۱۳ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تشکیل شده است.

وی با اشاره به اعضای کارگروه تشکیل شده در خصوص سهام عدالت، گفت: کار گروه شامل نماینده وزارت اقتصاد و دارایی(آقای قربان‌زاده و آقای سبحانیان) و نماینده‌های شورای حقیقی شورای عالی بورس(آقای دانش کاظمی و آقای شعبانی) و کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت می‌شود.

جزئیات واریز سود سهام عدالت

خزائی افزود: این کار گروه مسئولیت موضوعات مرتبط با سهام عدالت نظیر تغییر سهام، تغییر نمایندگان در شرکت‌های سرمایه‌پذیر، معرفی افراد در شرکت‌های سرمایه‌پذیر و تصمیماتی که باید در مجامع گرفته شود را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه به طور مرتب جلسات این کار گروه برگزار می‌شود، گفت: تا امروز دست‌آوردهای مهمی با توجه به تصمیمات این کار گروه خاص شده است. تعداد حدود ۲۰۰ نفر از افراد که برای حضور در شرکت‌های سرمایه‌پذیر کاندید شده بودند در کار گروه مصاحبه و بررسی شدند. برای مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر تصمیماتی گرفته شده و براین اساس توانستیم سود سهام را به بیش از دو برابر افزایش دهیم.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: امسال سود سهام عدالت نسبت به سال قبل حدود دو برابر شده است، بنابراین در مرحله اول واریز سود که تلاش می‌شود تا پایان پاییز سال جاری باشد، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر با پرتفوی میانگین اسمی ۵۳۲ هزار تومانی، سود واریز می‌شود و تلاش می‌کنیم بقیه سود را هم‌ تا پایان اسفند به حساب دارندگان سهام عدالت واریز ‌کنیم.

نماینده کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در کارگروه سهام عدالت در پاسخ به سوالی در خصوص زمان پرداخت سود سهام عدالت، گفت: به احتمال زیاد پرداخت سود مرحله اول تا پایان این ماه انجام خواهد شد و مرحله دوم نیز در اسفند ماه و طبق روال گذشته انجام خواهد شد.

گفتنی است که با توجه به اطلاعات اعلام شده، کل سود کسب شده شرکت‌های سهام عدالت در عملکرد سال ۱۴۰۰، برابر ۶۰ هزار میلیارد تومان بوده است و قرار است این سود در دو نوبت به حساب حدود ۴۹ میلیون ذینفع سهام عدالت واریز شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید