فرمانده مرزبانی استان خوزستان خبر داد که ۳ قبضه سلاح جنگی کلاش توسط مرزبانان خرمشهر کشف و ضبط شده است.

 کشف ۳ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان در خرمشهر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا؛ سردار «لطفعلی پاکباز» در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی خرمشهر در نتیجه اقدامات اطلاعاتی گسترده از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات به مرزهای استان مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و عوامل انتظامی با مرزبانان در این عملیات افزود: در نتیجه تلاش ۴۸ ساعته، مأموران پس از اجرای گشت و کمین‌های نامحسوس و پایش دقیق منطقه در جداره مرز، قاچاقچیان را در یکی از خانه‌های واقع در روستای مرزی شناسایی و با هماهنگی و مجوز قضائی پس از ورود به منزل ۷ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار پاکباز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفا قاچاقچیان تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه ۲ تیغه خشاب و ۵۵۰ عدد فشنگ جنگی و ۱۵۰ فشنگ جنگی کلت کشف شد.

وی با بیان اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان، سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز به لطف همبستگی مرزبانان و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان و مرزنشینان، مرزهای آبی و خاکی خوزستان بیش از همیشه برای متخلفان ناامن شده و اجازه هیچ گونه اعمال سودجویانه در مرز را نخواهیم داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید