۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 55404083

بارش باران در تهران موجب ترافیک بیشتر خیابان ها و گرفتاری شهروندان شد اما مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران می گوید مشکل آبگرفتگی نداریم.

تهران قفل شد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، بارش باران در روز دوشنبه ۱۴ آذر، موجب ایجاد ترافیک سنگین در بیشتر مسیرهای پایتخت شده است.

بارش باران که از روز گذشته در تهران شروع شده موجب شد تا بسیاری از شهروندان در ترافیک سنگین گرفتار شوند، یکی از این شهروندان گفت: بارش باران ترافیک تهران را چندین برابر افزایش داده و روز گذشته حدود یک ساعت با تاخیر به محل کار رسیدم.

وی افزود: مسیر میدان آزادی تا میدان ونک که به‌طور متوسط حدود ۴۰ دقیقه در مسیر بودم روز گذشته و امروز حدود ۲ ساعت در ترافیک سنگین گرفتار شدم.

یکی دیگر از شهروندان نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: من هم از میدان صادقیه تا میدان فاطمی نیز حدود ۲ ساعت در ترافیک گرفتار بودم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ روز دوشنبه گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، اکنون شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران به‌خاطر بارش نزولات آسمانی و لغزنده شدن معابر هستیم.

سرهنگ علی اصغر شریفی افزود: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک است.

وی ادامه داد: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

موتورسواران خواست به‌دلیل لغزندگی مسیرها تردد نداشته باشند و رانندگان خودروها نیز با رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی حرکت کنند

به گفته وی، خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیک سنگین است.

سرهنگ شریفی از موتورسواران خواست به‌دلیل لغزندگی مسیرها تردد نداشته باشند و رانندگان خودروها نیز با رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی حرکت کنند.

هیچ آبگرفتگی در تهران نداشته‌ایم

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در این دو از بارندگی هیچ آبگرفتگی که موجب اختلال حرکت خودروها شود در تهران گزارش نشده است.

امیر جعفری افزود: عوامل خدمات شهری در سطح شهر تهران و مناطق ۲۲ گانه حضور دارند و در هر نقطه‌ای که شاهد آب گرفتگی و آب ماندگی بوده بی درنگ رفع شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکل خاصی در سطح شهر نداریم، اضافه کرد: عوامل خدمات شهری آمادگی کامل در خصوص رفع آب‌گرفتگی و آب‌ماندگی در سطح شهر دارند و این آمادگی تا پایان اعلام وضعیت بارندگی از سوی هواشناسی ادامه دارد.

به دلیل بارش اکنون شاهد ترافیک سنگین در بیشتر مسیرهای منتهی به نقاط مرکزی پایتخت هستیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید