معترضان بحرینی پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم را که به منامه سفر کرده است، به آتش کشیدند.

به آتش کشیدن تصویر رئیس اسرائیل در بحرین!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مردم بحرین یکشنبه شب ضمن برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف این کشور همزمان با ورود رئیس رژیم صهیونیستی به منامه، پرچم این رژیم و تصویر اسحاق هرتزوگ را به آتش کشیدند.

بحرینی‌ها دیروز نیز با وجود تدابیر شدید امنیتی پلیس و ارتش این کشور، به تظاهرات خود در مخالفت با سفر اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به منامه به دعوت حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور، ادامه داده و با در دست داشتن پرچم‌های بحرین و فلسطین، شعارهایی در محکومیت سفر هرتزوگ و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیلی سر دادند.

شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین نیز با انتشار توییتی ضمن ابراز مخالفت خود با هتک حرمت سرزمین بحرین توسط رئیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد: عادی‌سازی خیانت است.

طبق گزارش شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل، هرتزوگ در راستای تقویت و توسعه همکاری‌های دو طرف، با پادشاه بحرین و مقامات ارشد این کشور و برخی از اعضای اقلیت یهود دیدار خواهد کرد.

طبق گزارش این شبکه، رئیس رژیم صهیونیستی در روز دوم سفر خود به امارات خواهد رفت تا در کنفرانسی در ابوظبی حضور یابد، همچنین او در ابوظبی برای چهارمین بار با محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید