شرکت های خودروساز ایرانخودرو و سایپا سه محصول خود را در دسترس متقاضیان قرار دادند.

 ایران خودرو و سایپا خودروهای خود را حراج کردند!  | با نصف قیمت بازار صاحب ماشین شوید
به گزارش سلام نو، ایران خودرو و سایپا به طور همزمان طرح های فروش خود را برگزار کردند. در این طرح های فروش در مجموع سه محصول عرضه شده است که سهم سایپایی ها دو محصول و سهم ایران خودرویی ها یک محصول است.
سایپایی ها در طرح فروش فوق العاده خود به طور همزمان امکان خرید کوییک R با گیربکس دستی و کوییک معمولی با گیربکس دستی را برای متقاضیان فراهم کرده اند. این طرح فروش سایپا به صورت فروش فوق العاده برگزار می شود.
خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص نیز تنها محصول تجاری سبک خود یعنی وانت آریسان ۲ دو گانه سوز را به تازگی وارد خطوط تولید خود کرده به صورت فروش فوری در اختیاران مشتریان خود قرار داده است.
دو محصول سایپا یعنی کوییک R با گیربکس دستی با قیمتی حدود ۱۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و کوییک معمولی با گیربکس دستی با قیمتی حول و حوش ۱۶۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در این طرح فروش حاضر است.
سایپایی ها کوییک R با گیربکس دستی را با رنگ های سفید قرمز، مشکی قرمز، سفید مشکی، نقره ای مشکی و کرم مشکی عرضه کردند. اما کوییک معمولی با گیربکس دستی تنها با رنگ سفید در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.
در اخبار منتشر شده برای فروش فوری وانت آریسان ۲ اعلام نشده است که این خودرو با چه رنگ یا رنگهایی عرضه می شود، بنابراین به نظر می رسد این محصول ایران خودرو با زنگ سفید در اختیار مشتریان قرار گیرد. قیمت اعلام شده برای وانت آریسان ۲ دو گانه سوز ۲۸۵ میلیون تومان است.
نکته قابل توجه این است که هر سه خودروی عرضه شده در قالب طرح های فروش فوری و فروش فوق العاده بدون قرعه کشی صاحبان خود را خواهند شناخت. البته طبق اخباری که تسنیم منتشر کرده سایت سایپایی ها با اختلال همراه بوده و مشتریان پشت درهای این خودروساز مانده اند. به نظر می رسد نوسانات بازار خودرو و رشد قیمت ها سبب شده تا مشتریان به سایت فروش این خودروساز هجوم بیاورند.
کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید