این دومین بار بود که کره جنوبی در جام جهانی مقابل پرتغال قرار گرفت و این تیم را شکست داد.

صعود دراماتیک کره جنوبی به مرحله حذفی جام جهانی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری دانشجو. کره جنوبی در گام اول موفق شد تیم پر ستاره اروگوئه را متوقف کند تا مشخص شود این تیم امیدهای زیادی برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی دارد.

با این وجود شاگردان پائولو بنتو در دیدار دوم خود شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل غنا تجربه کردند تا در آستانه حذف از رقابت‌های جام جهانی قطر قرار گرفته باشند.

تیم ملی کره جنوبی امروز در آخرین بازی خود در دور گروهی رقابت‌های جام‌جهانی مقابل پرتغال قرار گرفت. کره ای‌ها امیدوار بودند حریف قدرتمند خود را شکست داده و در آن سمت یک نتیجه مطلوب برای آن‌ها در دیدار اروگوئه و غنا رقم بخورد. نهایتاً همین اتفاق هم رخ داد و علاوه بر پیروزی کره مقابل پرتغال در آن سمت نیز نتیجه‌ای رقم خورد که این تیم آسیایی به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند.

این دومین باری بود که کره جنوبی در مسابقات جام جهانی مقابل پرتغال قرار گرفت. ۲۰ سال پیش و در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۲ نیز این دو تیم مقابل هم قرار گرفته بودند که در آن مسابقه هم کره ۱-۰ به برتری رسیده بود. در واقع می‌توان گفت که پرتقال یک حریف خوش یمن برای کره جنوبی است و آن‌ها آمار ۱۰۰ درصد پیروزی مقابل این تیم در جام جهانی را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید