عکسی از رامین رضاییان به همراه دو هوادارش در قطر منتشر شد و باعث ایجاد حاشیه برای بازیکن تیم ملی شد.

حضور رامین رضاییان در کنار ۲ دختر بی حجاب در قطر جنجال ساز شد / عکس

عکسی از رامین رضاییان به همراه دو هوادارش در قطر منتشر شد و باعث ایجاد حاشیه برای بازیکن تیم ملی شد. رامین رضاییان مدتی هم در تیم اوستنده بلژیک بازی کرد و حالا بازیکن تیم الشحانیه قطر است. رامین رضاییان در سال ۲۰۱۴ توسط کارلوس کی‌روش برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به تیم ملی دعوت شد و از آن سال جز مهره‌های ثابت یوزپلنگان است.

رامین رضاییان

نام :رامین

نام خانوادگی :رضاییان

تاریخ تولد :۲۷ اسفند ۱۳۶۹

محل تولد :ساری

پست :دفاع راست

باشگاه سابق :پرسپولیس

شماره پیراهن :۲۷

تاهل :مجرد

شماره پیراهن تیم ملی :۲۳

رامین رضاییان (زاده ٢٧ اسفند ۱۳۶۹ - ساری) یک بازیکن فوتبال با ملیت ایران است. وی سابقه عضویت در تیم های صبای قم و راه آهن را دارد. او در تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۴ به پرسپولیس تهران پیوست. او پس از پایان یک نیم فصل کنار گذاشته شدن از ترکیب پرسپولیس بوسیله سرمربی وقت، یعنی برانکو ایوانکوویچ بدون تیم مانده بود.

او در سال ۲۰۱۵ توانست در شمار فهرست نهایی کارلوس کی روش برای شرکت در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ باشد. او در سال ۲۰۱۵ در بازی ایران-گوام توانست اولین گل ملی خود را به ثمر برساند.

رامین رضاییان

باشگاه های حرفه ای رامین رضاییان

صبای قم سال (۲۰۰۹) الی (۲۰۱۳)

راه آهن (۲۰۱۳) الی (۲۰۱۵)

پرسپولیس تهران (۲۰۱۵) الی (۲۰۱۷)

اوستنده (۲۰۱۷) الی (۲۰۱۸)

الشحانیه (۲۰۱۸) الی (۲۰۲۰)

الدحیل (۲۰۲۰)

جریان رامین رضاییان و ریزه اسپور

در تیرماه ۱۳۹۵، وی با اینکه برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرار داد داشت ولی با توجه به بندی که در قرار دادش بود این قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کرد و به باشگاه باشگاه فوتبال چای کار ریزه اسپور ترکیه پیوست.

رضائیان که به همراه ریزه اسپور به اردوی اتریش نیز رفته بود، بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت، قرار دادش را فسخ کرد.

بازگشت به پرسپولیس

او بعد از چند وقت به تیم پرسپولیس بازگشت و مدتی نیز نیمکت نشین برانکو بود تا اینکه در یک بازی که بخت مهدی طارمی مقابل حسن هوری بسته شده بود و هر چقدر موقعیت داشت را در مقابل هوری ناتمام گذاشت رامین رضاییان به بازی آمده و یک سانتر برای مهدی طارمی ارسال کرد و مهدی طارمی نیز با ضربه سر آن را تبدیل به گل کرد که این صحنه اشکهای رامین را در مقابل هواداران به دنبال داشت.

رامین رضاییان

بازی تراکتورسازی و پرسپولیس

او در بازی مقابل تراکتورسازی یکی از گل های تیمش را به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رساند و شادی بعد از گل زیبایی را هم انجام داد و دوباره به محبوب همه ی پرسپولیسی ها تبدیل شد.

اخراج رامین از پرسپولیس

رامین رضاییان به دلیل درگیری که با علی علیپور در تمرینات پرسپولیس داشت، توسط برانکو ایوانکوویچ از تیم (فصل ۹۵–۹۶) کنار گذاشته شد و تلاش ها برای بازگشت او به ترکیب تیم پرسپولیس بی فایده بود و رامین از باشگاه پرسپولیس رضایت نامه گرفت و به دنبال تیم جدید خود جست و جوهای کرد.

رامین رضاییان در استقلال

بعد از اینکه رامین نتوانست به تیم های خارجی بپیوندد با پیشنهاد پر حاشیه استقلال روبه رو شد !

تیم استقلال به طور جدی با رامین رضاییان برای حضور در استقلال موافق بود اما رامین با پیشنهاد این باشگاه موافق نبود و خواستار قرارداد ۳ میلیاردی از این باشگاه شد.

استقلالی ها بسیار سعی بر این داشتند که تلخی جدایی کاوه رضایی را با جذب رامین رضاییان شیرین کنند که ناکام ماندند.

گریه رامین رضاییان بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی

رامین رضاییان بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی گفت:به همه مردم ایران تبریک می گویم از همین الان از فدراسیون فوتبال می خواهم که برنامه های مناسبی برای آماده سازی تیم ملی در راه جام جهانی طراحی کند تا بتوانیم برای اولین بار از گروه مان صعود کنیم. مطمئناً هرچقدر افتخارات تیم ملی بیشتر باشد تعداد تماشاگران هم بیشتر خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید