سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن از اینکه تیمش با شکست اسپانیا به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد احساس افتخار می‌کند.

سرمربی ژاپن: آسیا می‌تواند در رقابت های بزرگ بدرخشد
به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز،تیم ملی فوتبال ژاپن شگفتی ساز گروه مرگ جام جهانی شد.

به گزارش اسپورت، ژاپن برابر هر دو تیم مدعی عنوان قهرمانی اسپانیا و آلمان به پیروزی دست پیدا کرد تا به عنوان تیم صدرنشین راهی دور بعد شود. ژاپن در دیدار برابر اسپانیا هم باوجود آنکه با یک گل عقب افتاد اما در نیمه دوم به کلی متحول شد و دو گل به ثمر رساند تا به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شود.

موریاسو سرمربی ژاپن در نشست خبری بعد از بازی گفت: شکست برابر کاستاریکا را خیلی زود فراموش کردیم و روی بازی با اسپانیا تمرکز کردیم. اتحاد و همدلی کامل داشتیم و شعار پیروزی در این بازی سر دادیم. ما بارها با بازیکنان صحبت کردم. از ابتدا به دنبال پیروزی بودیم و این پیروزی را به هواداران ژاپنی که این سفر سخت را تا قطر برای حمایت تیم داشتند هدیه می کنم.

او ادامه داد: من بعد از شکست برابر کاستاریکا یک استراتژی جدید داشتم. برابر هر سه تیم گروه با یک تاکتیک و برنامه متفاوت به میدان رفتیم. وقتی پیش افتادیم به کارهای دفاعی روی آوردیم و بیشتر ضد حمله زدیم.

موریاسو درباره گل دوم تیمش گفت: به مهمترین هدف خود که پیروزی بود دست پیدا کردیم.به نظر تکنولوژی VAR خوب و به فوتبال کمک کرده است. ما با این تکنولوژی احترام می‌گذاریم حتی اگر گل ما مردود می شد. از اینکه برابر یکی از بهترین تیم‌های جهان به پیروزی دست پیدا کردیم به خود افتخار می کنیم و می‌بالیم با این حال هنوز چیزهای زیادی است که باید یاد گرفت. آسیا و به ویژه ژاپن می‌تواند در آوردگاه های جهانی بدرخشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 0
    واقعا باید تیم ژاپن به خودش بباله که افتخار آسیاست و بدون ادعا و داد و قال الکی تونست شاهکار کنه و هم آلمان و هم اسپانیا رو شکست بده و در گروه به اون سختی حتی اول هم بشه. این درست بر خلاف ادعای بیمورد بعضی هاست که میگفتن ما بعد از برد در مقابل آمریکا و شکست ولز در مقابل انگلیس به مرحله بعد راه پیدا میکنیم که هیچ، در گروه خودمونم اول هم میشیم و در مرحله یک هشتم هم پیروز خواهیم شد و تا مرحله یک چهارم نهایی هم پیش خواهیم رفت!! جل الخالق!! ماشاالله به این اعتماد به نفس:)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید