یکی از مسائلی که می تواند تعداد کاربرانی که وارد سایت تان میشوند را کاهش دهد سریعتر لود شدن صفحات سایت رقبا و کند بودن سایت شماست.

تست سرعت سایت ایرانی و خارجی

در این مقاله می خواهیم به شما انواع ابزار تست سرعت سایت ایرانی و خارجی را معرفی کنیم و روش هایی که می توانید برای بالا بردن سرعت سایت تان استفاده کنید را به شما آموزش دهیم.

اگر میخواهید به صورت اصولی سئو تکنیکال، داخلی و خارجی را با تدریس برترین اساتید سئو کشور یاد بگیرید و مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید و از مهارت های آموخته خود کسب درآمد داشته باشید، می توانید برای شرکت در کلاس آموزش سئو آموزشگاه آریا تهران به نشانی سایت www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماس های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ با همکاران تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

تست سرعت سایت ایرانی و خارجی

تست سرعت سایت با گوگل

هر چه سرعت لود صفحات سایت شما بالاتر از سایر رقبا باشد می توانید این اطمینان را داشته باشید که کاربران بیشتری از سایت شما بازدید میکنند و احتمال آن که قبل از لود شدن سایت آن را ببندند بسیار پایین میاید. تست سرعت سایت با گوگل یکی از کارهایی است که می توانید سرعت سایت خود را با رقبا بسنجید و برای بهبود سرعت سایت اقدام کنید.

برای آنکه بتوانید با ده ها ابزار تست سرعت سایت آشنا شوید ما در مقاله تست سرعت سایت به طور کامل تمام ابزار ها را با نحوه کار با آن ها به شما آموزش داده ایم.

به طور کلی برای تست سرعت سایت با گوگل شما می توانید از ابزار گوگل سرچ کنسول برای آنالیز سرعت لود صفحات سایت خود استفاده کنید. در گوگل سرچ کنسول صفحات مختلف سایت شما که نیاز به بهبود سرعت دارند نمایش داده می شود و شما می توانید با راهکارهایی که به شما ارائه می دهد برای افزایش سرعت سایت اقدام کنید.

تست سرعت سایت وردپرسی

امروزه بیشتر سایت ها با سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته می شوند که هم قابلیت های زیادی دارند و هم سرعت ساخت آن ها بالاتر از سایت هایی است که از سیستم مدیریت محتوا اختصاصی پیروی میکنند.

تست سرعت سایت وردپرسی را می توانید با استفاده از ابزار تست سرعت سایت که نمونه های ایرانی و خارجی آن موجود است انجام دهید که بهترین آن Google PageSpeed ​​Insights می باشد.

با استفاده از این ابزار می توانید سرعت لود صفحات سایت را در دسکتاپ و موبایل بررسی کنید و مهمترین ویژگی که این ابزار دارد این است که راهکارهایی برای بهبود سرعت سایت به شما ارائه می دهد.

در واقع این ابزار سئو برای بهبود سرعت سایت به شما کمک میکند سایت سریع تری نسبت به رقبا داشته باشید و همین امر تجربه کاربری را بهبود بخشید و سبب می شود رتبه سایت شما بهتر شود.

اگر میخواهید با سایر ابزار های سئو جهت بررسی سایت خود و رقبا و رفتار کاربران آشنا شوید می توانید مقاله ابزار سئو را مطالعه کنید. در این مقاله ده ها ابزار پرکاربرد سئو که هر سئوکار حرفه ای باید کار با آن ها را بداند تا بتواند سایت را در زمان کوتاهی به رتبه های برتر برساند به شما آموزش داده شده است.

تست سرعت سایت ایرانی و خارجی

ابزار تست سرعت سایت

برای تست سرعت سایت ایرانی و خارجی سایت های مختلفی وجود دارد که به عنوان ابزار سئو می توانند به شما کمک کنند تا صفحات سایت تان سریع تر لود شود. در میان این ابزار های تست سرعت سایت ایرانی و خارجی می توان به سایت GTMetrix اشاره کرد. در این سایت شما می توانید نمره ای برای سرعت سایت تان بر اساس میزان رعایت فاکتور های سئو دریافت کنید و پیشنهادات کاربردی برای آن که سایت تان سریع تر شود نیز ارائه می شود.

از دیگر ابزار تست سرعت سایت وردپرسی و سایر سایت ها میتوان Pingdom  را معرفی کرد. شما با استفاده از این ابزار ها به راحتی می توانید خلاء های سایت تان را متوجه شوید و برای رفع ایرادات و مشکلات سرعت سایت تان اقدام کنید.

ابزار WebPageTest از دیگر ابزار های آنالیز سرعت سایت می باشد که شما می توانید با انتخاب موقعیت جغرافیایی و نوع مرورگر و دستگاهی که کاربران ممکن است از آن ها استفاده کنند سرعت سایت را بررسی نمایید.

با استفاده از این ابزار می توانید گزارشی از جزئیات بارگذاری صفحات سایت و تصاویر و ویدیو ها دریافت کنید و همچنین می توانید گزارش ویدیویی از بارگذاری سایت در اختیار داشته باشید.

نحوه تست سرعت سایت ایرانی و خارجی

شما می توانید از یکی از ابزار های تست سرعت سایت ایرانی و خارجی که در قسمت بالا معرفی شدند برای آنالیز سرعت سایت تان استفاده کنید. تنها کافیست آدرس سایت خود را در این سایت ها وارد کنید و بعد از زمانی که از شما درخواست می کند میتوانید نتیجه آنالیز سرعت سایت تان را مشاهده کنید.

یکی از مواردی که می تواند روی رتبه سایت شما تاثیرگذار باشد سرعت سایت است اما موارد دیگر نیز می توانند به بهبود رتبه سایت تان کمک کند مانند بک لینک دادن به سایت تان. اگر میخواهید بک لینک هایی که رقبا برای سایت خود دریافت کرده اند را آنالیز کنید و شما هم بک لینک های مفید  برای سایت تان بگیرید می توانید از راه کار های مقاله بررسی بک لینک های سایت بهره مند شوید.

تست سرعت هاست

یکی از مواردی که برای تست سرعت سایت ایرانی و خارجی مورد بررسی قرار میگیرد و می تواند تاثیر زیادی روی سرعت سایت داشته باشد سرعت هاست است. زمانی که پاسخ سرور برای درخواست از طرف سایت ارسال می شود مربوط به سرعت هاست است که با تست سرعت هاست می توان به این اطلاعات دسترسی پیدا کرد.

شما می توانید از طریق سایت ها و ابزار ها برای تست سرعت هاست استفاده کنید و همچنین می توانید از طریق برنامه Command prompt آدرس سایت خود را در آن تایپ کنید که برای این کار باید دستور Ping www.example.com را اجرا کنید. در این حالت می توانید حداقل و حداکثر سرعت اتصال به سایت را متوجه شوید.

اگر سوالی در مورد تست سرعت سایت و بهبود سرعت سایت تان دارید می توانید به سایت ما به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و یا با همکاران ما از طریق شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید و هم برای شرکت در کلاس های آموزش سئو اقدام کنید و در صورت نیاز نیز می توانید از خدمات سئو سایت شرکت ما بهره مند شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید