۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
کد خبر: 55403383

زیبایی های زیادی را می توانید در فاصله سنگر تا لاهیجان مشاهده کنید. هر یک از این زیبایی ها و دیدنی ها برای گردشگران جذاب هستند.

فاصله سنگر تا لاهیجان

سلام نو-سرویس گردشگری: زیبایی های زیادی را می توانید در فاصله سنگر تا لاهیجان مشاهده کنید. به طور کلی هر یک از شهرهای شمالی بسیار زیبا هستند و جاذبه های گردشگری متنوعی دارند. در صورتی که مبدا و مقصدتان شهرهای شمالی باشند، بدون شک در مسیر خود از روستاها و شهرهای دیگری بازدید می کنید. این مسئله موجب می شود که از مسیر خود لذت ببرید، چرا که زیبایی های زیادی را در مسیر می توانید مورد بازدید قرار دهید. هر یک از دیدنی هایی که در مسیر هستند را می توانید از نظر زمان بازدید و همچنین از نظر نحوه دسترسی مورد بررسی قرار داده تا آنها را از نزدیک مشاهده نمایید.

بررسی فاصله سنگر تا شهر لاهیجان

برای طی کردن مسافت سنگر تا لاهیجان ۳۹ کیلومتر را باید طی نمایید. اگر سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از نیم ساعت به مقصد برسید. در صورتی که سرعت تان بیشتر باشد بعد از ۲۰ الی ۲۰ دقیقه می توانید به مقصد برسید. البته اگر شما در مسیر خود توقف نمایید مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. بسیاری از افرادی که در مسیر توقف می نمایند باید حدود ۱ ساعت این مسیر را رد کنند. دقت داشته باشید که در فاصله طی شده شهرها و روستاهای زیادی را می توانید از نزدیک مورد بازدید قرار دهید.

شهرها و روستاهای فاصله سنگر تا لاهیجان

در مسیر سنگر تا لاهیجان، شهرها و روستاهای متنوعی قرار گرفته اند که هر یک از آنها دیدنی و جذاب هستند. برای اینکه از سنگر خارج شوید تا به رامسر بروید باید مسیرتان را از بلوار امام رضا آغاز کنید. پس از رد کردن شهر سنگر وارد اتوبان سنگر، کوچصفهان می شوید. تابلوی روستاهای کدوسرا، سده، حشکوا، پیر موسی و ... را در مسیر خود مشاهده می کنید. می توانید وارد این روستاها شوید تا بافت آنها را از نزدیک مشاهده کنید. بعد از رد کردن این روستاها به کوچصفهان می رسید. این شهر بسیار زیبا و دیدنی است. جاذبه های گردشگری زیادی در کوچصفهان وجود دارد که می توانید آنها را از نزدیک مورد بازدید قرار دهید.

برای طی کردن مسافت سنگر تا لاهیجان پس از اینکه کوچصفهان را مورد بازدید قرار دادید باید از طریق اتوبان رشت، لاهیجان مسیرتان را ادامه دهید. در بزرگراه رشت، لاهیجان روستاهای زیادی قرار گرفته اند. روستای گرباسده نزدیک ترین روستا به کوچصفهان می باشد که می توانید از نزدیک آن را بازدید نمایید. لولمان روستای دیگری است که بعد از رودبارکی قرار گرفته و جاذبه های گردشگری زیادی دارد. روستاهای رشت آباد، چولاب، ابراهیم سرا، چولاب، تازه آباد، عبدل آباد و ... از دیگر روستاهایی به شمار می روند که در این مسیر هستند. آستانه اشرفیه یکی از شهرهای دیدنی این مسیر استکه می توانید آن را بازدید کنید. نیاکو و چندین روستای دیگر را که بعد از آستانه اشرفیه رد کنید به لاهیجان می رسید.

تصویری زیبا از طبیعت لاهیجان

سنگر تا شهر لاهیجان

امکانات فاصله سنگر تا شهر لاهیجان

در فاصله سنگر تا لاهیجان امکانات زیادی وجود دارد که هر یک از این امکانات را می توانید برای سفر آسوده مورد استفاده قرار دهید. پمپ بنزین در مسیرتان وجود دارد تا بتوانید به راحتی باک بنزین خودرو را پر کنید. فروشگاه ها و دکه های اغذیه فروشی زیادی را در مسیر مشاهده می کنید. بنابراین به راحتی می توانید تمامی مواد غذایی و تنقلات مورد نیازتان را از خریداری کنید. رستوران های متنوعی در مسیر قرار گرفته اند که شما می توانید وعده غذایی مورد نظرتان را در این رستوران ها سرو کنید. از آنجایی که شهرهای کوچصفهان و آستانه اشرفیه در مسیر قرار گرفته اند، شما تمامی امکانات مورد نیاز خود را می توانید برای سفرتان آماده کنید.

فاصله سنگر تا لاهیجان با ماشین شخصی

اگر می خواهید مسافت سنگر تا لاهیجان را با ماشین شخصی تان طی کنید باید سرعت خودروی خود را برای زمان رسیدن به مقصد مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که سرعت تان بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد و اصلا در مسیر توقف نکنید زودتر به مقصد می رسد. اما اگر سرعت تان کم باشد و بخواهید در مسیر توقف نمایید تا حدودی زمان می برد تا به مقصد برسید. دقت داشته باشید که برای طی کردن این مسیر باید به خوبی تابلوهایی که در مسیر قرار گرفته اند را مشاهده کنید. روی هر کدام از تابلوها اطلاعات مسیر را می توانید به خوبی مشاهده کنید تا سفری آسوده و امن داشته باشید.

فاصله سنگر تا لاهیجان

سنگر تا لاهیجان

فاصله سنگر تا شهر لاهیجان با اتوبوس

بسیاری از افراد برای طی کردن فاصله سنگر تا لاهیجان با اتوبوس های گردشگری، سفرشان را آغاز می کنند. اتوبوس های گردشگری مهمترین ماشین هایی هستند که برای تور گردشگری انتخاب می شوند. سرعت اتوبوس نسبت به ماشین شخصی کمتر است. به همین دلیل اگر شما می خواهید با اتوبوس ها سفر خود را آغاز کنید باید مدت بیشتری در مسیر باشید. اتوبوس ها در مسیر توقف دارند تا شما استراحت کنید و وسیله های مورد نیازتان را خریداری کنید. لیدر تورهای گردشگری به خوبی مسیر را می شناسد. به همین دلیل شرایط مناسبی را برای سفر شما فراهم می سازد. اتوبوس ها از آنجایی که اندازه شان بزرگ است طول می کشد تا مسیرهای پر پیچ و خم را طی کنند.

کد خبرنگار: ۲۶
۲دیدگاه شما

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • از شهر سنگر IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 1
    از حسن نظر شما ممنون هستم من اهل شهر سنگرکه از توابع رشت است هستم از سنگر تا لاهیجان 45 دقیقه هم شاید بیشتر زمان نیاز دارد اولا که جاده ها خطرناکند دوم اینکه ترافیک زیاده خداوند مهربان هر چه زیبایی است به ما شمالیها داده ضمنا خوراکهای شمالی مخصوصا گیلانی و رشتی یادتان نرود نوش جان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید