یکی دیگر از استان‌های بسیار زیبای ایران استان آذربایجان غربی می‌باشد که جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های بی‌نظیر این استان روستای گردشگری رند می‌باشد.

رند؛ روستایی گردشگری در دل ماکو

سلام نو - سرویس گردشگری: روستای گردشگری رند در ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو، در استان آذربایجان غربی واقع شده است و از مقاصد تفریحی و دیدنی های ماکو محسوب می‌شود. این روستای سرسبز و زیبا در دامنه کوه قرار دارد و وجود چشمه‌های جوشان آب ‌معدنی، رودخانه ساری سو، باغات میوه و درختان کوتاه جنگلی در ارتفاعات، به آن شهرت فراوانی بخشیده‌اند. روستای رند در سال ۱۳۹۳ از سوی مسئولین منطقه آزاد ماکو، به‌عنوان روستای نمونه گردشگری منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو انتخاب شد.

رند؛ روستایی گردشگری در دل ماکو

ویژگی‌ها

این روستای سرسبز در سال ۱۳۹۳ از سوی مسئولین محترم منطقه آزاد ماکو به عنوان روستای نمونه گردشگری منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو انتخاب شد.
احداث کاشانه مهمان برای مسافران و گردشگران ، احیاء آسیاب آبی روستای رند ، احداث خیابان قدم برای پیاده روی گردشگران ، احداث هتل های سنتی برای گردشگران ،احداث باغ پرندگان ، احداث غذاخوری هایی با غذاهای سنتی و بومی ، احداث پیست اسکی و صخره نوردی ، از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو برای این روستای سرسبز می باشد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید