کاغذ دیواری هم مانند هر وسیله‌ای که فرد از آن استفاده می‌کند، باید از کیفیت عالی و خوبی برخوردار باشد؛ زیرا این کالا، یک کالای ساختمانی است و قرار است به مدت طولانی از آن استفاده شود.

کاغذ دیواری جدید مدرن  با  گروه دکوراسیون اکسون

زیبایی وصف ‌ناپذیری که کاغذ دیواری مدرن جدید دارند سبب شده تا دکوراسیون خانه به کل تغییر کند و نمای جدید به خانه اهدا شود. به ‌گونه‌ ای که تا چندین روز ممکن است حس مکانی جدید به شما القا شود. زیرا دورتادور خانه شما با طرحی منقش شده که تاکنون به زیبایی آن مشاهده نکرده‌اید.

به سلیقه خود آفرین بگویید زیرا حس خوب را برای خانه خود و منظر گاهی شیک و بی‌نظیر را برای چشمان خود انتخاب کرده‌اید. اما زمانی که تصمیم به مزین کردن خانه با این عجایب مدرن را دارید باید توجه نمایید که به هارمونی و رنگ یا نقوش به‌کاررفته در کاغذ دیواری‌ ها توجه کنید. شما باید طرح و مدلی را انتخاب کنید که نه ‌تنها زیبایی سلیقه شما را به رخ همگان بکشد، بلکه سبب شود تا همخوانی سایر عناصر دکوراتیو خانه شما نیز حفظ شود.

کاغذ دیواری  پذیرایی‌ مدرن فریبنده!

زمانی که تصمیم به خرید کاغذ دیواری شیک و زیبا برای تغییر دکوراسیون خانه خود می‌گیرید باید به فروشگاهی سر بزنید که بدانید جنبه‌های زیبایی‌شناختی را در کنار کیفیت رعایت می‌کنند. زیرا طرح‌های بسیاری در بازار وجود دارد که هر یک مدل و نگاره‌های خاص خود را دارد اما هر گردی گردو نیست! پس در انتخاب کاغذ دیواری مدرن باید بسیار دقت نمود. زیرا این عجایب مدرن امروزی فریبنده هستند! اما چرا؟

کاغذ دیواری جدید طرح‌های کاغذ دیواری سه بعدی نقش بسته روی این کاغذ دیواری‌ ها سبب شده تا چشم محصور زیبایی شود وکدیگر معیارهای مهم را در نظر نگیرد و هر دو پا را در یک کفش کرده و بگوید همین و فقط همین! اما بعد از گذشت مدت‌زمانی متوجه اشتباه خود می‌شود که دیگر نه راه پس است و نه راه پیش! بنابراین هنگام ورود به بازار و سرک کشیدن به سایت‌ها مواظب فریبنده بودن تصاویر باشید، زیرا خطر در کمین است.

خرید از فروشگاهی که اصل هر چیزی را روی کیفیت می‌گذارد مسلماً انتخاب عقلانی‌تری است. زیرا پرداخت هزینه برای محصول بی‌کیفیت که فقط نقش و نگار آن شما را محو کرده است دور ریختن پول است!

کاغذ دیواری جدید خانه شما را زیبا تر می کند

خانه شما بعد از گذشت مدت‌زمانی نیاز به یک تغییر دارد تا حس و حال خانه را جدید کنید. این تغییر ممکن است از جابه‌جا کردن یک گلدان باشد تا خرید کاغذ دیواری سه‌بعدی شیک و بی‌همتا! بنابراین با خرید یکی از این کاغذ دیواری های معجزه‌گر، دکوراسیون خانه خود را به روز کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب رنگ‌های زیبا و طرح‌های شیک کاغذ دیواری زمانی خود را نشان می‌دهد که روی کاناپه لم داده باشید و به نمای خانه نگاهی بیندازید، مسلماً چشم‌اندازی که مشاهده می‌کنید چشم شما را نوازش می‌دهد. زیبایی و شکیل بودن طرح‌های کاغذ دیواری حس خوب و وصف‌ناپذیری را برای شما فراهم می‌کند و جذابیت زیادی برای شما در محل سکونت‌تان ایجاد می‌کند.

 کاغذ دیواری مناسب دفتر کار

کاغذ دیواری اداری توجه کنید دفتر کار شما مانند خانه نیست که بتوانید از انواع مختلف کاغذ دیواری و دکوری‌های تزئینی برای چیدمان آن استفاده کنید. محیط کار یک محیط رسمی است و برای چیدمان آن باید موارد زیادی را مدنظر قرار دهید. برای مشاهده طرح های کاغذ دیواری ساده ما کلیک کنید.

پیش از این‌ها، بیشتر از پالت‌های رنگی سفید، آبی و خاکستری برای رنگ‌آمیزی دفتر کار استفاده می‌شد. رنگ‌های سرد و بی‌روحی که هیچ انرژی خاصی به فضا نمی‌دادند و باعث می‌شدند که کارمندان بعد از مدتی کار کردن، از محیطی که در آن قرار دارند دلزده شوند. این موضوع بر عملکرد و کارایی آن‌ها نیز تاثیر منفی داشت.

 طراحی یک شرکت اداری بسیار اهمیت دارد. شما برای رنگ‌آمیزی محیط و انتخاب کاغذ دیواری، باید تناسب را در نظر بگیرید. در کنار این‌ها، نورپردازی مناسب و استفاده از گیاهان طبیعی هم می‌تواند فضایی مطلوب‌تر را برای یک کار باانگیزه فراهم کند. یک کاغذ دیواری با رنگ مناسب، تاثیر مثبتی بر روحیه کارکنان می‌گذارد. این رنگ باید متناسب با فعالیت کاری شما و نوع مراجعین شرکت، انتخاب شود.

نورپردازی نیز باید در تناسب با پوشش دیواری بوده و چشم را خسته نکند. مطمئناً کار زیاد با کامپیوتر، خیلی زود باعث خستگی چشم فرد می‌شود. پس در دکوراسیون دفتر کار، کاغذ دیواری با رنگ مناسب و نورپردازی ایده‌آل، از عوامل مهم و کلیدی هستند.

تاثیر رنگ کاغذ دیواری از نظر روانشناختی در محیط‌های اداری

 گفتیم که رنگ‌آمیزی دیوارها و استفاده از پوشش‌های دیواری مطلوب، یکی از ضروریات هر کسب و کاری است و می‌تواند تأثیر مثبتی بر روحیه کارمندان و مراجعان به شرکت داشته باشد. این روش نسبت به سایر روش‌ها با اینکه بسیار کم هزینه است؛ اما می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی را برای شما ایجاد کند.

در انتخاب رنگ مناسب برای کاغذ دیواری، باید گفت که اصولاً تئوری‌های فراوانی درباره اثرگذاری رنگ‌های متفاوت وجود دارد و هر رنگی معنا و مفهوم خاصی را القا می‌کند. مثلاً رنگ زرد می‌تواند موجب احساس خوش‌بینی، خلاقیت و صمیمیت در افراد شود و نسبت به رنگ‌های سرد و خنثی، جنب و جوش و خلاقیت افراد را بیشتر تحریک کند.

کاغذ دیواری جدید مدرن  با  گروه دکوراسیون اکسون

 لازم به توضیح است که عدم استفاده از برخی رنگ‌ها هنگام انتخاب کاغذ دیواری، برای بعضی از مشاغل الزامی است. یعنی کاغذ دیواری مورد نظر شما باید به گونه‌ای باشد که باعث خطای دید افراد نشود و حداکثر دید ممکن را برای آن‌ها فراهم سازد. مثلاً استفاده از رنگ سبز  موجب کاهش خستگی چشم پزشکان و پرستاران در بخش‌های حساس بیمارستان می‌شود. این در حالی است که به‌کارگیری رنگ‌های مکمل نظیر قرمز و دیگر رنگ‌های تند، می‌تواند باعث خطای دیدشان شود.

انتخاب رنگ کاغذ دیواری در محیط‌های اداری با حوزه‌های کاری متفاوت

 در کل انتخاب رنگ کاغذ دیواری به نوع فعالیت کاری شما بستگی دارد. مثلاً در محیط‌های کاری که جنب و جوش افراد زیاد است، مثل کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و همچنین شرکت‌های خصوصی و استارتاپی، می‌توان با استفاده از رنگ‌های ملایم و خنثی، محیطی آرام را برای کارکنان ایجاد کرد. در مقابل در محیط‌هایی که کارکنان نیاز به تمرکز و عکس‌العمل‌های سریع و دقیق دارند، استفاده از رنگ سبز انتخابی ایده‌آل است. نکته جالب توجه اینجاست که دلیل اصلی استفاده از کاغذ دیواری سبز رنگ برای بیمارستان‌ها و اتاق‌های عمل، همین اثرگذاری مثبت بر تمرکز و تصمیم‌گیری پزشکان و پرستاران است.

در بسیاری از محیط‌های اداری و دفاتر کار، فعالیت بدنی چندانی صورت نمی‌گیرد. اگر برای این فضاها از یک کاغذ دیواری سرد و کسل‌کننده استفاده شود، قطعاً رخوت و کسالت فضا دوچندان خواهد شد. مراجعین هم وقتی با روال کاری کند کارمندان مواجه می‌شوند، دچار نارضایتی و عصبانیت می‌گردند. در چنین محیط‌هایی توصیه می‌شود با استفاده از کاغذ دیواری‌های گرم مثل زرد، قرمز و آجری، فعالیت و انرژی افراد را بیشتر کرد. البته فراموش نشود که استفاده بیش از اندازه از رنگ‌های گرم هم می‌تواند موجب افزایش استرس در محیط‌های اداری شود. در چنین وضعیت‌هایی بهتر است تعادل را رعایت کنید و برای رفع مشکل از ترکیب رنگ‌های ملایم مثل سفید و خاکستری همراه با رنگ‌های گرم استفاده نمایید.

کاغذ دیواری جدید مدرن  با  گروه دکوراسیون اکسون

 کاغذ دیواری‌های اداری با طرح‌های مختلف

 کاغذ دیواری‌های اداری در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و مدل‌ها از راه راه گرفته تا طرح‌های هنری و فانتزی در بازار وجود دارند؛ اما انتخاب یک مورد مناسب که هم با نوع کسب و کار شما همخوانی داشته باشد و هم با دکوراسیون فضا هماهنگ شود، یک امر ضروری است. بنابراین اگر قصد دارید در قسمت‌های گوناگون محل کار خود از کاغذ دیواری استفاده کنید، حتما نکات زیر را مدنظر داشته باشید.

نور محیط را در نظر بگیرید

همخوانی نور و رنگ دیوارها تاثیر بسزایی در زیبایی و دکوراسیون داخلی محیط کار دارد و از مهم‌ترین پیش نیازهایی است که هنگام چیدمان دفتر کار باید به آن توجه کرد. میزان روشنایی و تیرگی دیوارهای فضاهای داخلی، روی نوع دید افراد تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین حتما باید یک نورپردازی مناسب داشته باشید تا زیبایی و کاربردی بودن محیط شما را کامل کند.

رنگ کاغذ دیواری

رنگ‌ها به دو دسته سرد و گرم تقسیم‌بندی می‌شوند. اصولاً رنگ‌های گرم مثل آجری، زرد، نارنجی و قرمز برای اتاق‌های کم نور ایده‌آل هستند و به عنوان یک محرک تأثیرگذار شناخته می‌شوند. از طرف دیگر، رنگ‌های سرد و ملایم حس آرامش را در افراد القا می‌کنند و فضای اتاق را بزرگتر نشان می‌دهند. اگر در محیط اداری شما افراد جنب و جوش کمی دارند و فضا آرام و بدون طرح است، توصیه می‌شود از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کنید که در آن‌ها رنگ‌های گرم و تند به کار رفته است. یک محیط بیش از حد آرام و کسل‌کننده باعث حواس‌پرتی کارمندان می‌شود و راندمان کاری آن‌ها را کم می‌کند.

کیفیت و جنس کاغذ دیواری

 کاغذ دیواری هم مانند هر وسیله‌ای که فرد از آن استفاده می‌کند، باید از کیفیت عالی و خوبی برخوردار باشد؛ زیرا این کالا، یک کالای ساختمانی است و قرار است به مدت طولانی از آن استفاده شود. یک کاغذ دیواری خوب باید قابل شستشو باشد و بتوان به راحتی آن را با مواد شوینده مخصوص شستشو داد. همچنین کاغذ دیواری باید مقاومت زیادی در برابر خط و خش و پارگی داشته باشد و به آسانی روی دیوار نصب شود.

اگر این کالا جنس مرغوبی نداشته باشد، هنگام نصب روی دیوار، کش می‌آید و بعد از مدت کوتاهی دچار پارگی می‌شود. همچنین ممکن است بعد از نصب، خط و درز از خود بر جای بگذارد که این مسئله باعث می‌شود نتیجه نهایی، باب میلتان نباشد.

کاغذ دیواری جدید مدرن  با  گروه دکوراسیون اکسون

کاغذ دیواری نانو آمد تا دیگر میکروب‌ها بروند!

با ورود کاغذ دیواری نانو میکروب‌ها باید رخت خود را جمع کرده و بروند! زیرا این نوع جنس از کاغذ دیواری‌های جدید به‌گونه‌ای است که به راحتی و با یک دستمال میکروب‌زدایی می‌شوند. بنابراین دیگر نگران کثیف شدن و یا چرک مرده شدن کاغذدیواری‌ها نباشید. اما باز هم فریب نخورید! فروشگاه‌هایی هستند که جنس‌های معمولی را در قالب نانو و با هزینه گزاف به شما ارائه می‌دهند. بنابراین انتخاب فروشگاهی مطمئن از اصول اولیه یک خرید رضایت‌بخش است.

فروش کاغذ دیواری‌های نانو از سری کاغذ دیواری های جدید به ‌سرعت در حال افزایش است. زیرا این کاغذ دیواری با درس عبرت کردن از هم‌نسل‌های قدیمی خود دیگر آن خطاها و اشتباهات را ندارند. و سعی کرده‌اند ادب را کاغذ دیواری‌هایی که قابل شستشو نبودند بیاموزند! بنابراین با خیال راحت اقدام به خرید این نوع کاغذ دیواری کنید و نگران گرد و غبار نباشید.

البته ناگفته نماند که کاغذ دیواری‌های نانو نه‌تنها به راحتی شسته می‌شوند بلکه جنس و بافت آنان به‌گونه‌ای است که گردوغبار روی آنان نمی‌نشیند و همین امر در براقیت و نو ماندن آن کمک شایانی می‌کند.

در شهرهای بزرگ از شر دوده‌های حاصل از سوخت ماشین‌ها و در شهرهای کوچکتر گردوغبار پراکنده در هوا هر فردی را کلافه کرده است. کاغذ دیواری ‌های نانو با جنس و متریالی که در آن‌ها به‌کاررفته است مانع از نشستن پرز روی خود می‌شوند. دیگر چه ‌بهتر از این؟!

 فروش کاغذ دیواری جدید مخملی برای مخملی کردن لمس‌ها

اگر قصد خرید کاغذ دیواری را دارید احتمالاً در فروشگاه‌های بسیاری قدم زده و به سایت‌های بسیاری سر زده‌اید، اما وقتی جنس این نوع کاغذ دیواری‌ها را دست می زنید، شاید صرف‌نظر کنید! زیرا تصور بر این است که کاغذهای نقاشی شده‌ای هستند که قرار است روی دیوار چسبانده شوند. البته که چنین است اما نه آن چیزی که شما تصور می‌کنید.

بافت‌های مخملی و بافت‌های نرمی که جدیداً کاغذ دیواری‌های جدید به خود گرفته‌اند به این دلیل است که حس لامسه فرد را به کار گیرند. حس دست روی کاغذی که بافتی نرم دارد بسیار روح‌انگیزتر از لمس دست روی متریالی خشک و خشن است! پس این بار کاغذدیواری‌های نسل جدید اشتباهات نسل قدیم خود را مرتکب نشده و حواس لامسه فرد را نیز درگیر می‌کنند.

درواقع با خرید این کاغذ دیواری‌هایی که جدیداً در بازار عرضه شده است خانه خود را مخملی و حس را واقعی‌تر کنید. فروشگاه‌های معتبر با فروش کاغذ دیواری ‌های باکیفیت و متریال مرغوب اقدام به فروش چنین کاغذهای جذابی می‌کنند.

شرکت دکوراسیون داخلی اکسون

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید