ابزارآلات و تجهیزات مختلف صنعتی را می توان بخش جدایی ناپذیر از نیاز صنایع مختلف خصوصاً ساختمان سازی و عمران دانست. یکی از این تجهیزات صنعتی که به میزان قابل توجهی توانسته است نیاز ساخت و ساز به یک وسیله کاربردی و مفید را برطرف سازد، سیمان پاش است.

خرید دستگاه ملات پاش دستی

دستگاه سیمان پاش در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده است که از جمله آن می توان به سیمان پاش دستی اشاره نمود. طراحی و ساخت این دستگاه موجب ایجاد انقلابی در صنعت ساختمان سازی شده و دقت و ظرافت کار را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

سیمان پاش را بهتر و بیشتر بشناسیم!

سیمان پاش به وسیله ای بادی گفته می ‌شود که به منظور پاشیدن ملات سیمانی روی انواع دیوارهای مختلف و سقف مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله صنعتی توان خود را از یک کمپرسور پیستونی ۵۰۰ لیتر یا ۲۵۰ لیتر که با فشار کاری ۶ بار طراحی شده است، دریافت می نماید.

از مهم ترین وظایف سیمان پاش دستی که آن را با نام ملات پاش بادی می شناسیم می توان به ارزان بودن، سبک بودن و راحت بودن کار با این دستگاه اشاره نمود. به علاوه این وسیله به منظور کار روی دیوارها مورد استفاده قرار گرفته و به عبارت دقیق تر عمل شاتکریت را انجام می دهد.

اهمیت استفاده از سیمان پاش دستی

خرید دستگاه ملات پاش دستی

دستگاه سیمان پاش از جمله تجهیزات صنعتی است که مانند پیکور برقی بخش مهمی از فرایند ساخت و ساز و عمرانی را تشکیل می دهد. این وسیله کاربردی در پروژه های ساختمانی و راهسازی جهت پاشیدن سیمان های پلیمری و... به دیوارها یا سقف مورد استفاده قرار می گیرد.

بدیهی است که استفاده از سیمان پاش سرعت و کیفیت کار را افزایش داده و دقت به کار رفته در استفاده از این وسیله بیشتر از موارد دیگر است. سهولتی که کار با این دستگاه برای کاربر به ارمغان آورده است موجب شده که این وسیله با استقبال بی نظیری رو به رو شده و به سرعت توسط افراد مختلف صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرد.

به علاوه با استفاده از این دستگاه با توجه به ظرفیت آن می ‌توان روزانه ۱۰۰ الی ۲۰۰ متر مربع را سیمان یا ملات پاشیده و سرعت کار خود را بالا برد و در نتیجه پروژه ساختمانی زودتر به اتمام می رسد.

مزایای دستگاه سیمان پاش دستی

به طور کلی استفاده از سیمان پاش دستی موجب صرفه جویی در میزان ملات سیمان یا گچ به کار رفته شده و بازدهی کار را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. زمان اجرای کار توسط استفاده از این دستگاه به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و سرعت کار بالا می رود.

با استفاده از این دستگاه به نیروی انسانی کم تری نیاز بوده و در نتیجه میزان هزینه های ناشی از استخدام نیروی کار کاهش پیدا می کند. دستگاه ملات پاش یک دستگاه مقرون به صرفه است که با ایجاد نمودن یک پوشش یکنواخت ظرافت و زیبایی را در امر سیمان پاشی و ملات پاشی ایجاد می‌ کند.


کار با این دستگاه بسیار راحت بوده و عملکرد آن نسبت به قیمت قابل توجه است. به علاوه این دستگاه به کاربر کمک می ‌کند تا تمامی سطوح مختلف از جمله سطح های محدب، شکافدار، گوشه دار، مقاطع مختلف و... به شکل یکنواخت با ملات یا سیمان پر شوند.

مهمترین مشخصه های سیمان پاش دستی

سیمان پاش دستی توسط کمپانی ‌های مختلف روز دنیا طراحی و ساخته شده و به بازار جهانی عرضه شده است. از جمله مشخصه های اصلی سیمان پاش دستی می توان به بدنه ساخته شده این دستگاه از ورق استیل اشاره کرد. این دستگاه ابزاری است که برای پاشش انواع ملات، سیمان، گچ و... با نیروی دست مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر نام های این دستگاه می توان به ملات پاش، ملاقه بادی، شاتکریت دستی و تگری پاش اشاره کرد. دستگاه سیمان پاش دستی دارای ملاقه ای است که برای برداشتن ملات به کار رفته و ملات داخل آن توسط یک لوله برای انتقال باد و یک عدد شیر اهرمی تعبیه شده است به سطح مورد نظر پرتاب می شود.

 این دستگاه دارای مخازن فلزی از جنس گالوانیزه ضخیم بوده و از پوسیدگی و زنگ زدگی در امان است دسته ثابت این وسیله به منظور قرار گرفتن و کنترل وزن مخزن مورد استفاده قرار می گیرد دستگیره گرد آن که دارای روکش پلاستیکی است به منظور به حرکت درآوردن غلتک های حاوی پرده فنری استفاده می شود.

این دستگاه دارای غلتک استوانه شکلی است که وظیفه نگهداری و چرخش پره های فنری به شکل شانه را بر عهده داشته و دریچه مربعی شکل آن که شامل سوراخ های مربعی است به منظور تنظیم نمودن و پاشش روی نقطه متمرکز طراحی شده است.

قیمت دستگاه سیمان پاش دستی در بادرو

هنگامی که قصد خرید ابزارهای مختلف صنعتی از جمله سیمان پاش دستی، سندبلاست، کمپرسور اسکرو، درایر و... را دارید، یکی از مهم ترین فاکتورهای شما بدون شک قیمت وسیله مورد نظر خواهد بود. در این زمان به دنبال فروشگاهی خواهید گشت که با عرضه بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات صنعتی قیمتی مناسب را برای محصولات خود د نظر گرفته باشد.

به طور کلی قیمت دستگاه سیمان پاش دستی و تجهیزات صنعتی متفاوت بوده و از عوامل مختلفی تاثیر می پذیرد. از جمله عواملی که در قیمت دستگاه سیمان پاش دستی تاثیر دارند می توان به جنس دستگاه و مواد به کار رفته برای تولید آن، کمپانی تولید کننده دستگاه سیمان پاش، مزایا و ویژگی های دستگاه سیمان پاش و... اشاره نمود.

خرید دستگاه سیمان پاش دستی در بادرو

امروز فروشگاه های بسیاری در مناطق مختلف کشور عزیزمان ایران در زمینه عرضه انواع تجهیزات صنعتی از جمله چکش بادی، سندبلاست، پیکور برقی، سیمان پاش دستی و پیستونی، درایر تبریدی، فیلتر، مخزن هوا و... مشغول به فعالیت بوده و محصولات متنوعی را ارائه می نمایند.


اما آیا تمامی محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه ها از کیفیت کافی برخوردار بوده و صرف هزینه برای خریداری آن ها هوشمندانه به نظر می رسد؟ قطعا پاسخ منفی است! به شما توصیه می ‌کنیم که برای خرید انواع تجهیزات صنعتی به فروشگاه هایی که دارای سابقه درخشان و نامی آشنا در این زمینه هستند اعتماد نمایید.

بادرو کمپرسور فروشگاهی با نزدیک به نیم قرن تجربه و حضور بین المللی در صنعت کمپرسور سازی که با هدف گسترش کیفیت و جلب رضایت مشتری مشغول به فعالیت است، از جمله فروشگاه های معتبری است که برای خرید انواع تجهیزات صنعتی خود می توانید به آن اعتماد کنید. به علاوه در صورتی که برای خرید وسایل مورد نیاز خود به دریافت مشاوره نیاز دارید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و از علم و تجربه بی‌ نظیر آن ها بهره مند شوید.

کد خبرنگار: ۹
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید