رونالدو به تازگی قراردادش با منچستریونایتد را فسخ کرده است و خبرها حاکی از انتقال این بازیکن به مونیخ بود اما حالا باشگاه بایرن این انتقال را تکذیب کرده است.

انتقال رونالدو به بایرن مونیخ تکذیب شد
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، کریستیانو رونالدوی 37 ساله که در پی مصاحبه‌ای تند که علیه باشگاه منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ داشت، قراردادش یک هفته پیش با این باشگاه لیگ برتری با توافقی دوجانبه فسخ شد و حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید، بحث پیوستن او به تیم‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و نیوکاسل مطرح است، اما شایعاتی منتشر شده که نشان از علاقه‌مندی باشگاه بایرن مونیخ به جذب برنده پنج توپ طلا دارد، اما مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی این شایعه را رد کرد.

او که تابستان 2021 پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، در فصل اول حضورش در این تیم در 39 بازی آمار 24 گل زده را از خود برجای گذاشت، اما این فصل اوضاع برای او به خوبی پیش نرفت و در مجموع در 16 بازی تنها سه بار موفق به گلزنی شد. رونالدو که در حال حاضر تنها تمرکزش روی پنجمین حضورش در جام جهانی با تیم ملی فوتبال پرتغال است، بعد از پایان این مسابقات درباره آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید