علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت اعلام کرد که دولت از تیم ملی فوتبال پیشتیبانی خواهد کرد و در صورت صعود تیم به مرحله بعدی حتما پاداش خواهند گرفت.

جزئیات پاداش دولت برای تیم ملی فوتبال

به گزارش سلام نوبخه نقل از فارس، سخنگوی دولت با اشاره به اینه دولت تمام قد پشتیبان تیم ملی فوتبال بوده و خواهد بود گفت: اگر تیم ملی امروز برابر تیم آمریکا موفق باشد حتما پاداش تعلق خواهد گرفت و اصلی ترین پاداش به اعضای تیم ملی همین خروش و شادی و خوشحالی ملی و دعای خیر مردم است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود که صبح امروز سه‌شنبه ۸ آذرماه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار و هفته بسیج گفت: ان‌شاءالله با انسجام خوبی که در تیم ملی فوتبال شکل گرفته، شاهد موفقیت بچه‌ها در دیدار امشب با آمریکا باشیم.

وی با اشاره به اینه دولت تمام قد پشتیبان تیم ملی بوده و خواهد بود گفت: اگر تیم ملی امروز موفق باشد حتما پاداش تعلق خواهد گرفت و اصلی ترین پاداش به اعضای تیم ملی همین خروش و شادی و خوشحالی ملی و دعای خیر مردم است.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت لایحه بودجه ۱۴۰۲ و زمان تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی گفت: احکام بودجه ۱۴۰۲ از هفته گذشته در اختیار دبیرخانه دولت است و کمیسیون خاصی در دولت تشکیل شد تا به صورت جامع و فرابخشی تمامی موارد بودجه در کمیسیون خاص مورد بررسی قرار بگیرد.

بهادری جهرمی ادامه داد: چهارشنبه گذشته اولین جلسه این کمیسیون خاص بودجه بود و تا امروز مستمر و تمام وقت جلسات ادامه دارد و پیش‌بینی می‌کنیم نهایتاً از هفته آینده وارد بررسی در صحن دولت بشویم و چون موارد در کمیسیون خاص بررسی شده، با سرعت بیشتری در دولت بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بودجه و برنامه هفتم توسعه با سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و سند تحول دولت تطبیق داده می‌شود و امیدواریم بودجه در زمان مقرر به مجلس داده خواهد شد.

این خبر درحال تکمیل است ...

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید