شهربازی شیجینگ شان از دیگر مکان‌های دیدنی و تفریحی پکن چین است. شهربازی شیجینگ شان با حدود ۳۵۰ هزار متر مربع مساحت، در سال ۱۹۸۶ افتتاح شد. این شهربازی در لیست قدیمی‌ترین پارک موضوعی پکن قرار دارد.

شهربازی شیجینگ شان (پکن)

سلام نو-سرویس گردشگری: پکن یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور چین است، که از حدود سه هزار سال پیش محل زندگی مردمان چینی بوده است. این شهر کهن و تاریخی معدن جاذبه‌های گردشگری و دیدنی است که سالانه تعداد زیادی گردشگر و مسافر به آن سفر می‌کنند. برای اینکه بتوانید یک برنامه سفری منظم و کاربردی داشته باشید که هنگام سفر به پکن دچار سردرگمی نشوید، باید اطلاعات کاربردی راجع به جاذبه‌های دیدنی، اماکن تاریخی و تفریحی به دست آورید. همراه ما سفر به پکن را تجربه کنید.

خیابان وانگ فوجینگ

تجربه سفر به پکن را از دست ندهید

یکی از مکان‌های دیدنی که هنگام سفر به پکن باید از آن بازدید کنید، خیابان قدیمی وانگ فوجینگ است. این خیابان حدود ۷۰۰ سال قدمت دارد که با نام وانگفوجینگ نیز شناخته می‌شود. خیابان وانگ فوجینگ مشهورترین خیابان خرید پکن و در مرکز شهر که تجاری‌ترین منطقه شهر است، قرار دارد. ساخت این خیابان در زمان فرمانروایی خاندان یوآن پایه‌گذاری شده و اولین فعالیت‌های تجاری در اواسط حکومت دودمان مینگ در این خیابان شکل گرفتند. امروزه، خیابان وانگ فوجینگ کمتر از یک کیلومتر طول دارد و همیشه شلوغ و پر از مغازه‌ها و فروشگاه‌های مشهور و قدیمی است. از این رو، وانگ فوجینگ به‌ عنوان خواهر خیابان شانزلیزه شناخته می‌شود. چایخانه‌های سنتی فراوانی در این خیابان مشغول به کار هستند که نوشیدن یک فنجان چای چینی لذت بسیاری را برایتان به همراه خواهد داشت. دسترسی به این خیابان از طریق ایستگاه وانگ فوجینگ خط ۱ متروی پکن بسیار راحت است. بیشتر بخش‌های این خیابان به‌ صورت پیاده‌رو و مخصوص عابرین طراحی شده که گشت و گذار در این خیابان را برای گردشگران و مسافران راحت می‌کند. خیابان اسنک یکی از خیابان‌های فرعی وانگ فوجینگ است که در آن می‌توانید انواع غذاهای چینی، دسرها و اسنک‌های عجیب و غریبی پیدا کرده و در صورت تمایل آن‌ها را امتحان کنید. بازدید از این مرکز تفریحی و تجاری پکن کاملا رایگان است.

موزه پایتخت پکن

تجربه سفر به پکن را از دست ندهید

موزه پایتخت پکن یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر پکن چین است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان است. این موزه با طراحی و معماری منحصر به فردش در سال ۱۹۸۱ تاسیس شد. اگر از علاقه‌مندان هنر، آثار تاریخی و هنری هستید، بازدید از موزه پایتخت پکن شما را به وجد خواهد آورد. این موزه مجموعه‌ای ارزشمند از آثار باستانی و اشیاء تاریخی بسیاری را به نمایش عموم گذاشته که علاقه‌مندان فرهنگ و هنر را مجذوب خود می‌کند. مجسمه پادشاه کیان‌لانگ از آثار ارزشمند موجود در این موزه است. هنگام سفر به پکن بازدید از این مجموعه تاریخی را به یاد بسپارید.

شهربازی شیجینگ شان

تجربه سفر به پکن را از دست ندهید

شهربازی شیجینگ شان از دیگر مکان‌های دیدنی و تفریحی پکن چین است. شهربازی شیجینگ شان با حدود ۳۵۰ هزار متر مربع مساحت، در سال ۱۹۸۶ افتتاح شد. این شهربازی در لیست قدیمی‌ترین پارک موضوعی پکن قرار دارد. این مرکز تفریحی شامل چهار قسمت بخش غربی، قسمت شرقی، دنیای ماجراجویی و فانتزی است. برخی از شخصیت‌های انحصاری دیزنی‌لند در این پارک حضور داشتند. از این رو، شیجینگ‌ شان مورد بازرسی قرار گرفت و پس از آن با نام دیزنی‌لند جعلی نیز شناخته می‌شود. امروزه، شخصیت‌های معروف کارتونی دیگری در پارک یافت می‌شوند که این مکان را به محل تفریحی رده سنی کودکان تبدیل کرده است. در سفر به پکن، یکی از روزهای خود را در این شهربازی سپری کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید