زیبایی و شگفت انگیزی این مجموعه آنقدر زیاد است که اگر بارها از آن بازدید کنید، گویا اولین بار است که این مکان را می‌بینید. این کاخ تاریخ غنی و فرهنگ مردمان چینی را به تصویر کشیده و در آثار میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

کاخ تابستانی پکن

سلام نو-سرویس گردشگری: کشور چین یکی از مقاصد گردشگری زیباست که سالانه تعداد زیادی گردشگر و مسافر راهی آن‌جا می‌شوند. شهر پکن پایتخت جمهوری خلق چین و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است. طبق آخرین سرشماری در سال ۲۰۱۴، تقریبا ۲۲ میلیون نفر ساکن شهر پکن بوده‌اند. پکن پایتخت سیاسی، فرهنگی و آموزشی کشور چین است. اگر قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی را دارید، سفر به پایتخت چین را در لیست مقاصد سفری خود قرار دهید. برای انکه سفری آسوده و منظم را تجربه کنید، باید اطلاعات مفیدی راجع به جاذبه‎‌های گردشگری پکن چین به دست آورید.

شهر ممنوعه

عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری چین + عکس

شهر ممنوعه در لیست جاذبه‌های گردشگری پکن چین قرار دارد که سالانه گردشگران بسیاری را جذب خود می‌کند. شهر ممنوعه در بین مردم محلی پکن با نام کاخ موزه پکن نیز شناخته می‌شود. کاخ موزه شامل مجموعه‌ای از قصرها در مرکز شهر پکن است. این موزه زیبا حدود ۱۰۰ هکتار مساحت دارد که شامل ۹ هزار اتاق است. ساخت قصرهای این مجموعه زیبا در قرن ۱۵ میلادی، در زمان فرمانروایی پادشاه دودمان مینگ آغاز شد. و پس از مدتی، در دوران سلطنت دودمان چینگ تحت طرح نوسازی و بازسازی قرار گرفت. از دیگر شگفتی‌های این موزه این است که تمام سازه و بنای قصرهای آن چوبی هستند. از این رو، مجموعه بناهای باستانی چوبی شهر ممنوعه در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. موزه آثار کشف شده از سلسله‌های مینگ و چینگ نیز در شهر ممنوعه قرار دارد. بازدید از این مجموعه زیبا شما را به قعر تاریخ رمزآلود کشور چین پرتاب می‌کند.

کاخ تابستانی پکن

عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری چین + عکس

از جاذبه‌های گردشگری پکن ژاپن که میزبان گردشگران بسیاری است، کاخ تابستانی پکن است. این کاخ در محدوده شمال غربی شهر پکن واقع شده و شامل مجموعه‌ای دیدنی و تاریخی از کاخ‌ها، دریاچه‌ها و باغ‌ها است. کاخ تابستانی پکن در دوره فرمانروایی خاندان چینگ با ۲.۹ کیلومتر مربع مساحت ساخته شده است. باغ‌های کاخ تابستانی شهر پکن به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های باغ چینی در سطح جهان شناخته شده‌اند. تپه‌های طبیعی، دریاچه‌ها، مقبره‌ها، انواع گل‌ها و کاخ‌ها، همه در کنار هم، مجموعه‌ای زیبا و دیدنی را ایجاد کرده که توجه هر بیننده و گردشگری را به خود جذب می‌کند. زیبایی و شگفت انگیزی این مجموعه آنقدر زیاد است که اگر بارها از آن بازدید کنید، گویا اولین بار است که این مکان را می‌بینید. این کاخ تاریخ غنی و فرهنگ مردمان چینی را به تصویر کشیده و در آثار میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

دیوار بزرگ موتیانیو

عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری چین + عکس

دیوار بزرگ موتیانیو در لیست جاذبه‌های گردشگری پکن چین قرار دارد. این دیوار بزرگ بخشی از دیوار بزرگ چین، در فاصله ۷۰ کیلومتری از شمال شرق مرکز شهر پکن واقع شده است. دیوار بزرگ موتیانیو با طول پنج کیلومتر، یکی از سالم‌ترین قسمت‌های دیوار چین محسوب می‌شود. این دیوار در گذشته حالت دفاعی داشته و به عنوان مانعی برای دفاع از پایتخت و مقبره امپراطوران مورد استفاده قرار می‌گرفت. این بخش دیوار بزرگ چین محل اتراق کسانی است که به دنبال سکوت و آرامش هستند. پس از بازدید از دیوار بزرگ چین و موتیانیو، می‌توانید تمام مسیر را تا پایین سر بخورید. این مجموعه زیبا و تاریخی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید