پارک فوکسینگ دارای فضای سرسبز دلربایی است که بازدید از آن در هوای خنک صبحگاهی حال دلتان را خوب می‌کند. نکته جالب این است که بازدید از این مکان زیبا کاملا رایگان بوده و دیدن آن همه زیبایی هزینه‌ای برای شما در برندارد.

پارک فوکسینگ (شانگهای)

سلام نو-سرویس گردشگری: شانگهای یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای کشور چین است که حدود ۲۴ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. شانگهای به وسعت و پیشرفتی دست یافته که امروزه مرکز اقتصادی کل جهان است. اگر قصد سفر به یکی از شهرهای خارجی به نام را دارید، سفر به شانگهای چین را در برنامه ریزی سفری خود قرار دهید. این شهر فوق مدرن پر از جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی است که سفری لذت بخش را برایتان به همراه دارد. جاذبه‌های دیدنی شانگهای نماد تاریخ، فرهنگ و سبک زندگی مردمان چینی است که بازدید از آن‌ها نیازمند اطلاعات کاربردی راجع به آن‌هاست. همراه ما با جاذبه‌های دیدنی شانگهای آشنا شوید.

موزه پوسترهای پروپاگاندا

جاذبه‌های دیدنی شانگهای + عکس

موزه پوسترهای پروپاگاندا یکی از جاذبه‌های دیدنی شانگهای است. محل قرارگیری این موزه بسیار جالب بوده و در زیرزمین یک واحد آپارتمانی در شهر شانگهای قرار دارد. این موزه از زمان به قدرت رسیدن مائو از سال ۱۹۴۹ تا کنون محل به نمایش گذاشتن پوسترهای تبلیغاتی است. شخصی به نام یانگ پئی مینگ که مالک این موزه جذاب است، شخصا بیش از ۵۰۰۰ پوستر تبلیغاتی را جمع‌آوری کرده که هرکدام منعکس‌کننده جو سیاسی دوران خود و به عنوان بخشی از تاریخ کشور بزرگ چین هستند. هنگام گردش در شهر تاریخی شانگهای سری به این مکان جذاب بزنید و از پوسترهای رنگارنگ تبلیغاتی دیدن کنید.

برج مروارید شرقی

جاذبه‌های دیدنی شانگهای + عکس

از دیگر جاذبه‌های دیدنی شانگهای، برج مروارید شرقی است. این برج مدرن زیبا با نام برج مروارید خاور نیز شناخته می‌شود. برج مروارید شرقی با ۴۶۸ متر ارتفاع، ششمین برج بلند تلویزیونی جهان و دومین آن‌ها در کشور چین به ‌شمار می‌رود. برج مردارید شرقی دارای معماری و طراحی جالبی است که آن را به بخش جدایی ناپذیر از خط افق معروف شانگهای مبدل کرده است. این برج مجموعه‌ای از مراکز تفریحی، رستوران‌ها و فروشگاه‌های متعددی است که می‌توانید خرید انواع محصولات با کیفیت را انجام داده و انواع غذاهای خوشمزه را در وعده غذایی خود سرو کنید. همچنین، در یکی از طبقات بالایی برج می‌توان منظره گسترده‌ای از شهر را تماشا کرد. گردشگری در این برج زیبا را در لیست گردشگری خود قرار دهید که روز زیبایی را برایتان پیش رو خواهد داشت.

پارک فوکسینگ

جاذبه‌های دیدنی شانگهای + عکس

پارک فوکسینگ در لیست جاذبه‌های دیدنی شانگهای قرار دارد که بازدید از آن لذت بسیاری را برای شما و اعضای خانواده‌تان به همراه دارد. این پارک با نام پارک فاکسینگ نیز شناخته می‌شود. پارک فوکسینگ در ناحیه‌ی انحصاری فرانسوی‌ها در شهر شانگهای واقع شده و از محبوب‌ترین مکان‌ها در میان اهالی شانگهای برای انجام ورزش صبحگاهی است. اگر صبح زود به این پارک سری بزنید، اهالی شهر در پارک مشغول انجام نرمش‌های دیدنی تای چی، حرکات موزون کلاسیک و کارائوکه هستند. پارک فوکسینگ توسط فرانسوی‌های مقیم شانگهای چین در سال ۱۹۰۹ افتتاح شد. این پارک در دوره خود بزرگ‌ترین پارک شهر شانگهای به‌ شمار می‌رفت. پارک فوکسینگ دارای فضای سرسبز دلربایی است که بازدید از آن در هوای خنک صبحگاهی حال دلتان را خوب می‌کند. نکته جالب این است که بازدید از این مکان زیبا کاملا رایگان بوده و دیدن آن همه زیبایی هزینه‌ای برای شما در برندارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید