در پی انتشار چت های علیرضا بیرانوند با یک بلاگر معروف در اینستاگرام، شایعه جدایی دروازه بان تیم ملی از همسرش داغ شده است.

خبر طلاق علیرضا بیرانوند و همسرش صحت دارد؟
به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین ، چند روز مانده به شروع جام جهانی با حاشیه زیادی برای علیرضا بیرانوند و همسرش همراه شد. یکی از بلاگرهای اینستاگرام با منتشر کردن چت های بیرانوند حواشی زیادی را برای او به وجود آورد تا جایی که شایعه طلاق علیرضا بیرانوند و همسرش را داغ کرد.

ماجرای طلاق علیرضا بیرانوند و همسرش

حالا همسر او عکسی در اینستاگرام منتشر کرده است که به شایعات پایان داده است.

علیرضا بیرانوند درباره انتشار چت هایش با بلاگر معروف می گوید که اسکرین شات ها فتوشاپ است و وکیل او پیگیر این موضوع است. او گفته است که از راه قانونی به خاطر آبروز ریزی در فضای مجازی حتما اقدام خواهد کرد.

البته مشابه این اتفاق چند سال پیش دوباره برای علیرضا بیرانوند رخ داده بود.

جدایی علیرضا بیرانوند و همسرش

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ است. او دروازه بان شماره یک ایران با ۱۹۴ سانتی متر قد است. فرزندا اول خانوادست و چهار خواهر بنام های سرور، آرزو، سهیلا، نگین و یک برادر بنام احمدرضا دارد و اصالتا اهل روستای پشته جزایری خرم آباد است.

ازدواج علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در سال ۱۳۸۹ وقتی ۱۸ ساله بود ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا متولد سال ۹۵ است. می گوید یکی از دلایل موفقیت های من، زود ازدواج کردنم بود. چون بعد از تمرین مجردها به تفریح می پردازند و حاشیه اطرافشان زیاد می شد. اما من همیشه بعد از تمرین همسر و فرزندانم منتظرم هستند و مستقیم به خانه می روم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید