بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش قیمت به ۱۶ هزار و ۱۸۰ دلار رسید و بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال به صفر درصد رسید.

قیمت ارزهای دیجیتالی ۷ آذر ۱۴۰۱ / قیمت بیت کوین باز هم کاهش یافت

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، بیت‌کوین از نیمه کانال ۱۶ هزار دلار پایین آمد و به کف این محدوده رسید. قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی حدود دو درصد کاهش پیدا کرد و همین موضوع کافی بود تا به‌جز استیبل‌کوین‌ها و دوج‌کوین، هر ۳۰ ارز دیجیتال مهم دنیا ۲۴ ساعت قبلی را با ثبت بازدهی منفی پشت سر بگذارند. از طرفی در این مدت نزدیک ۲۰ میلیارد دلار از بازار ارز دیجیتال خارج شد و ارزش کل بازار رمزارزها به حدود ۸۵۰ میلیارد دلار تنزل پیدا کرد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۶ هزار و ۱۸۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه هفتم آذر ۱۶ هزار و ۱۸۰ دلار به ثبت رسید. دیروز هر واحد بیت کوین ۱۶ هزار و ۵۸۰ دلار ارزش داشت و در این مدت شاهد افت ۴۰۰ دلاری ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال بودیم. البته کمترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین در معاملات ۲۴ ساعت قبلی، ۱۶ هزار و ۹۷ دلار به ثبت رسید و بالاترین ارتفاع روزانه این ارز دیجیتال ۱۶ هزار و ۵۹۱ دلار محسوب می‌شود. افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی آن را تقریبا به صفر درصد رساند. دوشنبه پیشین یعنی ۳۰ آبان، بیت‌کوین معادل ۱۶ هزار و ۱۷۰ دلار معامله می‌شد. با این حال درمقایسه با قله تاریخی بیت‌کوین که محدوده ۶۸ هزار دلار است، شاهد ریزش ۷۷ درصدی این ارز دیجیتال هستیم. آبان پارسال بیت‌کوین تا محدوده ۶۸ هزار دلار صعود کرد، اما الان نسبت به آن روزها حدود ۵۲ هزار دلار از ارزش خود را از دست داده است. از طرفی حجم ۳۱۰ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، سهم این ارز دیجیتال از کل بازار تقریبا ۳۶ درصد تخمین زده می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۱۷۰ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه منفی چهار درصدی را نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز دوشنبه هفتم آذر هزار و ۱۷۰ دلار به ثبت رسید درحالی که دیروز خرید آن ۵۰ دلار بیشتر تمام می‌شد. کمترین قیمت لحظه‌ای اتریوم در ۲۴ ساعت قبلی هزار و ۱۶۳ دلار به ثبت رسیده و در طرف مقابل بیشترین قیمت لحظه‌ای آن هزار و ۲۲۱ دلار محسوب می‌شود. باوجود افت چهار درصدی قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی آن همچنان مثبت و نزدیک سه درصد است، چون دوشنبه پیشین هر واحد اتریوم هزار و ۱۳۰ دلار خرید و فروش می‌شد. اما نسبت به قله تاریخی اتریوم، حدود ۷۵ درصد از قیمت این ارز دیجیتال آب رفته است. همزمان با رکوردشکنی بیت‌کوین در آبان پارسال، اتریوم تا محدوه چهار هزار و ۸۰۰ دلار پیشروی کرد، اما الان ارزش آن نسبت به این رقم، تقریبا سه هزار و ۶۰۰ دلار پایین آمده است. همچنین حجم ۱۴۵ میلیارد دلاری معاملات اتریوم به معنی تسلط ۱۶ درصدی این ارز دیجیتال به کل بازار است.

جدیدترین قیمت انواع ارز دیجیتال چند؟

دوج‌کوین با بازدهی مثبت یک درصدی بهترین عملکرد روزانه را بین ۳۰ ارز دیجیتال مهم دنیا داشته است و در این مدت شاهد افت قیمت کاردانو، ترون و ترا کلاسیک بودیم. قیمت دوج‌کوین صبح امروز دوشنبه هفتم آذر ۰.۰۹۵ دلار یعنی تقریبا سه هزار و ۴۲۰ تومان به ثبت رسید درحالی که دیروز ۰.۰۹۴ دلار بود. دوج‌کوین از حیث تسلط به بازار الان هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیاست و پشت سر آن کاردانو قرار گرفته است. این یکی شبانه‌روز قبلی را با ثبت بازدهی منفی سه درصد پشت سر گذاشت و صبح امروز قیمت آن به ۰.۳۰۵ دلار (کمی بیش از ۱۱ هزار تومان) تنزل پیدا کرد. ترا کلاسیک الان بین ۴۰ ارز دیجیتال برتر دنیا جایی ندارد، اما فعل‌وانفعالات آن هنوز برای بخشی از تریدرهای ایرانی جذاب است و ۲۴ ساعت قبلی را با ثبت بازدهی منفی دو درصدی تجربه کرده است. این رقم برای ترون منفی یک درصد و برای شیبا اینو صفر درصد محسابه می‌شود.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۶ هزار و ۱۷۰ دلار

۱۶ هزار و ۵۸۰ دلار

۱۶ هزار و ۱۸۰ دلار

اتریوم

هزار و ۱۳۰ دلار

هزار و ۲۲۰ دلار

هزار و ۱۷۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۷۶ دلار

۰.۰۹۴ دلار

۰.۰۹۵ دلار

کاردانو

۰.۳۰۷ دلار

۰.۳۱۶ دلار

۰.۳۰۵ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

ترون

۰.۰۵۰ دلار

۰.۰۵۳ دلار

۰.۰۵۲ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۱۵۸ دلار

۰.۰۰۰۱۶۲ دلار

۰.۰۰۰۱۵۸ دلار

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید