پس از شکستگی بینی علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی و محرومیت وی از ادامه همراهی تیم ملی، حالا اخباری مبنی بر عدم حضور وی در دروازه پرسپولیس در دیدار با رقیب سنتی خود یعنی استقلال به گوش می رسد.

بدترین خبر برای هواداران پرسپولیس | بیرانوند دربی را از دست داد؟

به گزارش سلام نو، علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنان بدشانس جام بیست و دوم است که در بدترین زمان ممکن هم به لحاظ فوتبال ملی و هم باشگاهی دچار شکستگی بینی شد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ۳۰ ساله ملی‌پوش تیم پرسپولیس در بازی اول مقابل انگلیس و در همان ابتدای کار از ناحیه بینی دچار شکستگی شد.

شکستگی بینی علیرضا بیرانوند باعث شده او در دقیقه بیستم بازی، زمین مسابقه را ترک کند تا تقریباً جام جهانی بیست و دوم را از دست بدهد. گرچه گفته می‌شود شاید بتواند در بازی آخر مقابل آمریکا به میدان بیاید ولی با درخشش حسینی مقابل ولز و حساسیت‌های فیفا به خاطر حفظ سلامتی بازیکنان، این احتمال کم به نظر می‌رسد.

با این وجود و در حالی که بیرانوند با ۳۰ سال سن شاید تا دوره بعدی جام جهانی (که ۳۴ سال خواهد شد) در فرم مطلوب امروز نباشد او را می‌توان یکی از بدشانس‌های جام بیست و دوم لقب داد.

اما شرایط بینی شکسته بیرانوند که نیاز به جراحی دارد هم او را در آستانه دربی پایتخت با وضعیتی مه آلود مواجه کرده است! شرایط این روزهای بیرانوند و حضورش در اردوی تیم ملی موجب شده نتواند تحت عمل جراحی قرار بگیرد. به همین خاطر این امکان وجود دارد که در بازگشت تهران و انجام دیر هنگام جراحی روی صورتش مسابقه حساس ۲۹ آذر مقابل استقلال را هم از دست بدهد که قطعا این خبر برای هواداران پرسپولیس خوشایند نخواهد بود.

علیرضا بیرانوند که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ در فصل نوزدهم بخت حضور در لیگ ایران را داشت و در دربی‌های رفت و برگشت هم شرکت کرد، در فصل بیستم و بیست و یکم پس از لژیونر شدن فرصت حضور در دربی‌ها را از دست داد. حالا به نظر می‌رسد با توجه به شرایط مبهم آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند شاید او برای چندمین بار در طول سال‌های اخیر در دربی غایب باشد. گرچه هنوز هیچ چیز قطعی و حتمی نیست.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید