رئیس کمیسیون آموزش مجلس از تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور خبر داد و گفت: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

تصویب طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه ۶ آذر) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ، عنوان کرد: در نشست امروز طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دستور کار مجلس قرار داشت که با حضور نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست امروز کلیات این طرح پس از بحث و بررسی با رأی موافق اعضا همراه شد و جزئیات آن در جلسات بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای اینکه آرامش فکری داوطلبان مخدوش نشود، عمده تغییرات در جزئیات این طرح، مربوط به سال‌های آینده خواهد بود که البته این موضوع نیز به رأی نمایندگان عضو کمیسیون و به جلسات آینده بستگی دارد.

وی تاکید کرد: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد و تغییرات اصلی در این طرح، برای آزمون سال‌های آینده اعمال خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید