۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵
کد خبر: 55402721

سرزمین داستان اسباب­ بازی بشکه‌های سرگرم‌کننده از جمله چتربازی سرباز اسباب‌بازی، چرخش سگ لغزنده و مسابقه RC ارائه می‌دهد و می‌توانید مرد مورچه‌ای را ملاقات کنید یا از زیبایی عمارت عرفانی لذت ببرید

پارک دیزنی­لند، هنگ­کنگ

سلام نو-سرویس گردشگری: در دوران قرنطینه، بیشتر وقت خود را به رویای سفرهایی که می‌رفتیم و تفریحاتی که داشتیم سپری کردیم.

اما اکنون که جهان به روی مسافران باز شده است، میتوانیم تصمیم بگیریم که کجا برویم. اگر شما هم همین احساس را دارید، چرا در یکی از این ۵ پارک برتر دنبال هیجان درونی خود نمیروید؟

در این ۵ کشور، پارک تنها چیزی نیست که ارائه میشود. شما میتوانید غذاهای محلی را امتحان کنید، سوغاتی های منحصر به فرد بگیرید و مقاصد ناشناخته را کاوش کنید.

چه یک معتاد آدرنالین باشید که بهدنبال بزرگ‌ترین و سریع‌ترین سواری‌ها هستید، یا فقط می‌خواهید بچه‌ها را با فنجان‌های چای سرگرم کنید، در این پارکها همه نوع سرگرمی وجود دارد.

  1. آلتون تاورز، انگلستان

بهترین پارک های جهان + عکس

یکی از محبوب‌ترین پارک‌های موضوعی در بریتانیا، برج‌های آلتون ترن هوایی مانند مرد حصیری، دشمن، فراموشی و لبخند را ارائه می‌دهد. نمیخواهید سرگرمی به پایان برسد؟ لازم نیست، زیرا میتوانید در داخل استراحتگاه نیز بمانید. غلافهای رصد ستارگان را برای استراحت به سبک کمپینگ با فرصتی برای تماشای کیهان از یکی از تلسکوپها انتخاب کنید.

  1. دنیای بتو کاررو، برزیل

بهترین پارک های جهان + عکس

همیشه یک مهمانی در انتظار وقوع در دنیای بتو کاررو وجود دارد. اولین ترن هوایی معکوس کشور (برای افراد ناآشنا، این بدان معناست که قطار زیر ریل حرکت میکند)، هیجانات بسیار مبتکرانه و سرگرمکننده هستند. بزرگسالان نیز از این سواری پر آدرنالین لذت میبرند. پس از استراحت سریع، لاستیک را در مسابقات کارتینگ بسوزانید یا برای یک فرو رفتن با طراوت در یک مخزن آب، سوار تجهیزات زیر آبی شوید. بچه‌های بزرگ و کوچک می‌توانند با شخصیت‌های مورد علاقه فیلم ماداگاسکار بخندند.

  1. دی افتلینگ، هلند

بهترین پارک های جهان + عکس

دی افتینگ امسال هفتادمین سالگرد تولد خود را جشن میگیرد، بنابراین جشنهای زیادی به مناسبت این روز خاص وجود دارد. از مهمانی چای تولد با تم آلیس در سرزمین عجایب گرفته تا جشن‌های روزانه دقیقا ساعت ۴ بعدازظهر. جنگل افسانه‌ای، سواری در رودخانه‌های تندرو، چرخ و فلک بخار، ویلای نفرین‌شده، قایق‌سواری، دنیای مینیاتوری و موارد دیگر در بزرگ‌ترین پارک موضوعی هلند وجود دارد.

  1. دیزنیلند، هنگکنگ

بهترین پارک های جهان + عکس

دیزنیلند در کالیفرنیا ممکن است مشهورترین پارک در بین پارک‌ها باشد، اما دیزنی‌لند هنگ‌کنگ چیزهای زیادی برای دوست‌داشتن دارد، مانند تجربه منحصربه‌فرد یک جاذبه شبیه‌ساز حرکت سه بعدی. با یک قایق به خانه درختی تارزان بروید و آن را از داخل کاوش کنید یا از بازار کاریبونی دیدن کنید. سرزمین داستان اسباب بازی بشکه‌های سرگرم‌کننده از جمله چتربازی سرباز اسباب‌بازی، چرخش سگ لغزنده و مسابقه RC ارائه می‌دهد و می‌توانید مرد مورچه‌ای را ملاقات کنید یا از زیبایی عمارت عرفانی لذت ببرید. کوچولوها بهخصوص از سفر دریایی رودخانه جنگل، دامبو فیل پرنده و چرخ فلک سیندرلا لذت خواهند برد.

  1. پارک اروپا، آلمان

بهترین پارک های جهان + عکس

به بزرگترین پارک موضوعی در آلمان سلام بگویید. سوار ترن هوایی غولپیکر چوبی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شوید. در این پارک برای کسانیکه با بچه‌های کوچک سفر می‌کنند، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، از جمله باغ دایناسورهای مادربزرگ، هزارتوی لیزری اسرارآمیز، فرصتی برای کاوش در شهر آتلانتیس، قایق‌سواری با جن‌ها، لذت بردن از فنجان‌های چای چرخان در دوران کارناوال و بسیاری از سرگرمیهای دیگر.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید