شرکت هوپیمایی آسمان علت تاخیر ۵ ساعته پرواز تهران-یزد در فرودگاه مهرآباد و سرگردانی مسافران را نقص فنی در سیستم هیدورلیک شده در حین مسافرگیری اعلام کرد.

علت تاخیر ۵ ساعته پرواز تهران-یزد چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا؛ پرواز تهران- یزد امروز هواپیمایی آسمان با زمان برنامه‌ای ۶ و ۳۰ دقیقه پس از اعلام‌ پنج ساعت تاخیر ، ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد یزد ترک کرد. روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان به همشهری آنلاین در خصوص تاخیر پرواز روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۶ تهران به یزد بوئینگ ۷۳۷ به شماره ۸۶۲ گفت: در پرواز تهران به یزد خلبان پرواز در حین مسافرگیری، متوجه نقص فنی در سیستم هیدرولیک شده که برای رفع اشکال، اطمینان و حفظ سلامتی مسافرین مجدداً سیستم چک و با تلاش همکاران فنی رفع اشکال می‌شود.

بنا اعلام روابط عمومی این شرکت هواپیمایی، این پرواز پس از پذیرایی از مسافران در فرودگاه مهرآباد در ساعت ۱۱ تهران را به مقصد یزد ترک کرد.

در همین راستا به دلیل تاخیر در پرواز تهران به یزد، زمان جدید برای سایر پروازهای این هواپیما از طریق پیامک به اطلاع مسافران پروازهای یزد به تهران، تهران به بوشهر، بوشهر به تهران، تهران به عسلویه، عسلویه به تهران رسیده است.

شرکت هواپیمایی آسمان از مسافران مسیر تهران به یزد و سایر پروازهای این شرکت به علت تاخیر پیش آمده در روز جاری عذرخواهی کرد و ضمن دادن اطمینان از ایمنی پرواز ها از صبوری مسافران تشکر و قدردانی کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید