بین استراحتگاه دیزنی لند و استراحتگاه جهانی والت دیزنی ۶ پارک موضوعی و ۲ پارک آبی وجود دارد. این­ها شامل پارک دیزنی لند، پارک ماجراجویی کالیفرنیا دیزنی، پادشاهی حیوانات، اپکوت، استودیو هالیوود، پادشاهی جادویی، تایفون تالاب و ساحل بلیزارد هستند.

دیزنی شانگهای، چین

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر فکر میکنید که تنها دو استراحتگاه دیزنی در جهان وجود دارد، دیزنی لند در آناهیم، کالیفرنیا و والت دیزنی ورلد در اورلاندو، فلوریدا، در اشتباه هستید. علاوه بر این دو پارک موضوعی آمریکایی، در واقع ۴ استراحتگاه دیگر نیز وجود دارد، ۱ در اروپا و ۳ در آسیا. در مجموع ۶ تفرجگاه پارک موضوعی دیزنی در سراسر جهان وجود دارد.

در این راهنما قصد داریم در مورد هر یک از این استراحتگاهها، پارکهای آنها بحث کنیم و سپس آنها را رتبه بندی کنیم. از آنجاییکه ما این فرصت را داشتهایم که از هر یک از آنها بازدید کنیم، آنها را کاوش کنیم و در مورد آنها وبلاگنویسی کنیم، ایده بسیار خوبی داریم که کدام یک بهترین رتبه را دارند.

برای اکثر مهمانان، دیزنیلند و والت دیزنی ورلد دو استراحتگاه شناخته شده هستند، زیرا آنها ”اصل“ هستند که در سالهای ۱۹۵۵ و ۱۹۷۱ افتتاح شدند. آنها ایدههای اصلی خود والت دیزنی هستند. استراحتگاه جهانی والت دیزنی با بیش از ۶۰ میلیون مهمان سالانه پربازدیدترین اقامتگاه در جهان است.

بین استراحتگاه دیزنی لند و استراحتگاه جهانی والت دیزنی ۶ پارک موضوعی و ۲ پارک آبی وجود دارد. اینها شامل پارک دیزنی لند، پارک ماجراجویی کالیفرنیا دیزنی، پادشاهی حیوانات، اپکوت، استودیو هالیوود، پادشاهی جادویی، تایفون تالاب و ساحل بلیزارد هستند.

اکنون به ۴ استراحتگاه دیگر از جمله شانگهای دیزنی، توکیو دیزنی توچال، دیزنی لند هنگ کنگ و دیزنی لند پاریس اضافه کنید و ۶ پارک موضوعی دیگر از جمله دیزنی لند شانگهای، دیزنی سی و توکیو دیزنی لند، دیزنی لند هنگ کنگ، استودیو دیزنی لند پاریس و والت دیزنی را دارید.

  1. توکیو دیزنی ریزورت، ژاپن

۴ نمونه از بهترین پارک‌های دیزنی در سراسر جهان + عکس

توکیو دیزنی ریزورت درست خارج از توکیو در ۴۹۴ هکتار زمین در کنار اقیانوس یافت میشود. دارای دو پارک پارک دیزنی لند و دیزنی سی است. پارک دیزنی لند اولین بار در سال ۱۹۸۳ افتتاح شد و پس از آن دیزنی سی در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد. این اقامتگاه دارای ۴ هتل ملکی از جمله هتل سفیر، هتل میراکوستا، هتل دیزنی لند و هتل جشن است.

یک مجتمع خرید وجود دارد که شبیه به مرکز شهر دیزنی و دیزنی اسپرینگز است که در ایالاتمتحده یافت می‌شود. مهمانان می‌توانند با استفاده از متروی توکیو و مونوریل که هر دو پارک را به هم متصل می‌کند، وارد استراحتگاه شوند.

  1. هنگ کنگ دیزنی لند، هنگ کنگ

۴ نمونه از بهترین پارک‌های دیزنی در سراسر جهان + عکس

دیزنی لند هنگکنگ کوچکترین استراحتگاه دیزنی در جهان با تنها ۶۸ هکتار است. این هتل در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد و تنها دارای یک پارک، دیزنی لند و ۳ هتل از جمله هتل هالیوود، هتل دیزنی لند و کاوشگرها است. از بین تمام پارکهای دیزنی در جهان، هنگ کنگ اولین قلعهای بود که در سال ۲۰۲۰ یک قلعه کاملا جدید دریافت کرد و جایگزین قلعهای بسیار کوچکتر شبیه به دیزنیلند شد.

  1. دیزنی لند پاریس، فرانسه

۴ نمونه از بهترین پارک‌های دیزنی در سراسر جهان + عکس

تنها استراحتگاه دیزنی که در اروپا یافت میشود، دیزنیلند پاریس است که درست خارج از شهر پاریس واقع شده است. از دو پارک موضوعی دیزنیلند و استودیو والت دیزنی تشکیل شده است. با توجه به اندازه‌اش، دارای بیشترین هتل‌ها در میان استراحتگاه‌ها با تنها دو پارک، در مجموع ۸ پارک است. اینها عبارتند از هتل دیزنی لند، هتل نیویورک، نیوپورت بی کلاب، سکویا لاج، هتل شاین، هتل سانتافه، مزرعه دیوی کراکت و طبیعت لس ویلجز.

  1. استراحتگاه دیزنی شانگهای، چین

۴ نمونه از بهترین پارک‌های دیزنی در سراسر جهان + عکس

استراحتگاه دیزنی شانگهای پس از تاخیر بسیار و قیمت نهایی ۵/۵ میلیارد دلار (بسیار بیش از بودجه) رسما در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد. این استراحتگاه به دلیل ارتقاء قابل توجه و مدرن خود به جاذبه های کلاسیک مانند دزدان دریایی کارائیب و پرواز پیتر پن مشهور است.

هنگامیکه پارک افتتاح شد، جاذبه جدیدی معرفی شد و از آن زمان به یکی از محبوبترین پارکهای دیزنی در جهان تبدیل شده است. این جاذبه در حال حاضر در پارک موضوعی ”پادشاهی جادویی“ در فلوریدا در حال ساخت است. استراحتگاه دیزنی شانگهای در زمینی به وسعت ۹۶۳ هکتار قرار دارد و شامل ۲ هتل است: هتل دیزنی لند شانگهای و هتل داستان اسباببازی. منطقه خرید آن دیزنی تاون نام دارد و دارای چندین فروشگاه کالا و رستورانهای غذاخوری است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید