وقتی یک دختر جوان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران از رامین رضاییان خواستگاری کرد، سرمربی پرتغالی تیم از خنده روده بر شد!

واکنش جالب کیروش به خواستگاری دختر خارجی از رامین رضاییان
به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، رامین رضاییان که شاید اگر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نمی‌شد شاید به جام‌جهانی ۲۰۲۲ نمی‌رفت حالا یکی از گلزنان تیم ملی است. او در بازی ایران- ولز در دقایق پایانی گل دوم را به ثمر نشاند.

واکنش خنده دار کی روش به خواستگاری از رامین رضاییان

یکی از حواشی جالب درباره رامین رضاییان در جام جهانی مربوط به خواستگاری دختر روس از اوست. این ماجرای جالب مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ است.

ماجرا از این قرار است که یک دختر جوان از کشور روسیه به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ می رود و از رامین رضاییان خواستگاری می کند. گفته می شود وقتی کارلوس کی روش این موضوع را فهمیده بسیار خندیده و اینگونه گفته است که این موردها طبیعی می‌باشد، مانند جام جهانی ۲۰۱۴ که از علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی خواستگاری شد.

خوشحالی پس از گل رامین رضاییان

رامین رضاییان در اینستاگرام درباره شادی پس از گلش با انتشار پستی نوشت: جایی که واقعا نمیدونستم بخندم یا اشک بریزم. مردم ایران از ته قلب دوستتون دارم. شما سزاوار بهترین‌ها هستید. او در کنار این متن سه قلب با رنگ‌های سبز، سفید و قرمز به نشانه پرچم ایران منتشر کرد.

گفته می شود که او دقایقی بعد به خاطر تذکری که گرفت این پست را پاک کرد.

خوشحالی پس از گل رامین رضاییان

بیوگرافی رامین رضاییان

رامین رضاییان سمسکندی متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری بازیکن فوتبال اهل ایران است. در یک خانواده ۴ نفره با پدری پزشک به نام عین الله رضاییان و یک خواهر بزرگ شده است. قد او ۱۸۵ سانتی متر است.

رامین رضاییان مانند تمامی دانش آموزانی که به فوتبال علاقمند بودند از کودکی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد، البته با شروع دوران راهنمایی و دبیرستان و حضور در تیم های محلی توانست بسیار پیشرفت کند، او فعالیت حرفه ای خود را در زمینه فوتبال از سال ۸۱ با پیوستن به باشگاه شهرداری ساری آغاز کرد او سپس توانست در اولین قرارداد رسمی خود با تیم صبای قم یک قرارداد رسمی به امضا برساند و چهار فصل برای این تیم بازی کرد، رامین رضاییان در سال ۹۲ به تیم راه آهن پیوست و پس از بازی خوبش در این تیم با نظر کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و به عنوان یک مدافع در تیم ملی حضور پیدا کرد.

جالب است بدانید که اسم رامین رضاییان در لیست تیم ملی 2018 نبود و او پس از خط خوردن فوتبالیست هایی همچون وریا غفوری، جلال حسینی و کاوه رضایی به تیم ملی اضافه شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید