نعمت‌الله ترکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری را معرفی کرد و گفت: انتظار داریم که وظایف محوله بر اساس، قوانین مقررات و مفاد اساسنامه صندوق به عمل‌ آید.

سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری کیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «نعمت‌الله ترکی» به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری معرفی شد

در حکم «سید صولت مرتضوی» آمده است: نظر به تعهد، شایستگی صلاحیت‌های علمی و اجرایی، جنابعالی با استناد به بند «ج» قانون اصلاح ماده ۱۱۳ قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب می‌شوید.

در بخش دیگر این حکم آمده است: انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت‌ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم و نقش ویژه آن صندوق در رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی با رعایت قانون‌مداری و درنظرگرفتن حقوق صاحبان، اصلی یعنی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تمهیدات لازم را جهت انجام دقیق و پیوسته وظایف محوله بر اساس، قوانین مقررات و مفاد اساسنامه صندوق به عمل‌آورید.

نعمت‌الله ترکی، معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان تهران، مشاور استاندار تهران، سرپرستی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاونت برنامه‌ ریزی و توسعه مدیریت استانداری تهران، مدیرکلی بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین دبیری شورای اداری استان تهران را در کارنامه دارد.

از دو روز گذشته خبری غیر رسمی مبنی بر برکناری«اسکندری» مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

بر اساس این خبر محمد اسکندری؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در روز چهارشنبه تعدادی از پرسنل صندوق بازنشستگی در اعتراض به ناکارآمدی و ضعف مدیریتی در ساختمان صندوق واقع در میدان جهاد تجمع کرد که در ادامه به برخورد فیزیکی میان پرسنل و مدیر صندوق ختم شده است که در نهایت با حضور نماینده وزیر رفاه این تجمع به پایان رسیده است.

این خبر را دیروز خبرگزاری تسنیم تکذیب کرد و نوشت که خبر برکناری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است صحت ندارد.

بنابر اعلام این خبرگزاری، خبر منتشر شده فاقد صحت است و اساساً خبر درگیری و معتاقباً برکناری، تکذیب شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید