وزارت بهداشت اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه هیچ فوتی کرونا در کشور ثبت نشده است اما ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

آمار کرونا ۵ آذر ۱۴۰۱ اعلام شد / آمار فوتی‌های کرونا باز هم به صفر رسید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۲۶ نفر رسیده است.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا امروز ۵ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.

در عین حال به گفته وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته نیز ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۶ نفر از آنها بستری شدند.

در عین حال تا امروز (۵ آذر ماه ۱۴۰۱)، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹، ۱۴۴ هزار و ۶۳۳ نفر بوده است. همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، خوشبختانه هیچ مرگ ناشی از کووید۱۹ در کشور گزارش نشده است.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

در حال حاضر نیز ۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

همچنین تا کنون ۵۴ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۸۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در عین حال طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کشور نیز، در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز این بیماری نیست. سه شهرستان نیز در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آخرین آمار تزریق واکسن کرونا در کشور

در زمینه تزریق واکسن کرونا نیز تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۱۰۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۱۷۲ نفر نیز دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۲۳۸ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۸ هزار و ۵۱۶ دُز رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید