زاپیامکس را نمی‌توان با زانوبندهای طبی یکی دانست؛ زیرا این زانوبند به جدیدترین و موثرترین تکنولوژی‌های روز دنیا در عرصه فیزیوتراپی مجهز شده است. به همین دلیل با تاثیر بر گردش خون، ماساژ ریز عضلانی و تحریک بافت‌ها به ترمیم و بازسازی خود، باعث بهبودی آسیب‌های ایجاد شده در زانو می‌شود.

زاپیامکس را برای درمان زانو دردهای مزمن خود تهیه کنید

زاپیامکس زانوبندی جدید است که به سه تکنولوژی موثر در تسکین دردهای مفصلی، عضلانی، عصبی و بافت‌های نرم مجهز شده است. این سه تکنولوژی اولتراسوند (Ultrasound)، انفرارد (Infrared) و کِلاک پالس (Pulse Clock) هستند که هر کدام از آن‌ها به تنهایی اثرات خاصی بر ناحیه زانو می‌گذارند. در ادامه این مطلب با نحوه خرید زانوبند زاپیامکس، نحوه اثرگذاری زاپیامکس  این سه تکنولوژی و استفاده از آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

تکنولوژی های به کار رفته در زانوبند زاپیامکس چگونه بر دردهای زانو اثر می‌گذارند؟

به سه فناوری استفاده شده در این محصول به اختصار UIC می‌گویند و به همین خاطر آن را با نام زانوبند UIC زاپیامکس می‌شناسند. نحوه عملکرد هر کدام از این تکنولوژی‌ها با توجه به نوع آن‌ها متفاوت است.

نحوه اثرگذاری اولتراسوند در زاپیامکس برای درمان زانو درد در میانسالی

اولتراسوند با ارسال امواج صوتی به بافت‌های عمیق زانو باعث افزایش دمای سلولی در این نواحی می‌شود. این افزایش دما کم‌کم منجر به بهبود سرعت گردش خون، اکسیژن‌رسانی و تغذیه بیشتر بافت‌ها با مواد مغذی خواهد شد. این فرآیند به مرور زمان باعث تسریع روند بهبود بافت‌های آسیب‌دیده زانو، تسکین درد و بهبود دامنه حرکتی مفصل می‌شود.

باید اشاره کنیم که این اثرات تنها برای درمان زانو درد در میانسالی مناسب نیستند، بلکه برای انواع دردهای زانو از آرتروز گرفته تا آسیب‌های جدی ورزشی مناسب هستند.

نحوه اثرگذاری انفرارد در زانوبند UIC زاپیامکس برای درمان زانو درد ناشی از ورزش

انفرارد همان امواج مادون قرمز با طول موج بین ۷۰۰ نانومتر تا یک میلی‌متر است که برای بافت‌های بدن بسیار مفید و مناسب هستند. این امواج گردش خون غنی از اکسیژن را در بدن بهبود می‌بخشند و باعث التیام سریع‌تر بافت‌های عمیق شده و در تسکین درد نقش اساسی دارند.

این تکنولوژی برای بهبود التهابات حاد و مزمن بسیار مفید و موثر است.

زاپیامکس را برای درمان زانو دردهای مزمن خود تهیه کنید

نحوه اثرگذاری کلاک پالس در زانوبند زاپیامکس برای تسکین درد زانو

کلاک پالس تکنولوژی بسیار خاصی در تجهیزات فیزیوتراپی است. این فناوری با ارسال پالس‌های ظریف و بسیار مفید باعث ایجاد ماساژهای ریز در عضلات شده و آن‌ها را به بازسازی و ترمیم خود تحریک می‌کند. همچنین ایجاد ماساژهای ریز باعث رفع اسپاسم‌های عضلانی در بافت‌های نرم اطراف زانو می‌شود.

این تکنولوژی همچنین برای بهبود گردش خون، جلوگیری از تحلیل رفتن عضلات و کمک به ترمیم زخم‌ها مناسب است.

درمان فوری زانو درد با زانوبند زاپیامکس برای انواع مشکلات زانو

با توجه به نحوه اثرگذاری سه تکنولوژی به کار رفته در زاپیامکس از این محصول می‌توان برای طیف گسترده‌ای از مشکلات زانو استفاده کرد. استفاده از زاپیامکس در تسکین درد شرایط زیر موثر و مفید است:

  • درمان دردهای ناشی از آرتروز
  • درمان زانو درد مینیسک
  • دردهای ناشی از تخریب غضروف مفاصل زانو
  • بیمار نقرس، بورسیت و آسیب در بافت‌های نرم
  • کاهش التهابات ناشی از پارگی‌های جزئی یا کامل در تاندون‌ها

همچنین این محصول باعث تاثیرگذاری در شرایط زیر می‌شود و به طور کلی منجر به بهبود شرایط زانو خواهد شد:

  • بهبود گردش خون
  • افزایش دامنه حرکتی
  • از بین بردن اسپاسم عضلانی
  • جلوگیری از تحلیل و تخریب عضلات، مفاصل و بافت‌های نرم
  • کمک به بهبود زخم‌ها بعد از جراحی روی زانو

به این ترتیب استفاده منظم از زانوبند UIC زاپیامکس باعث کاهش درد زانو خواهد شد.

مقایسه زانوبند زاپیامکس با زانوبند طبی در درمان زانو درد ناشی از پله

زاپیامکس را نمی‌توان با زانوبندهای طبی یکی دانست؛ زیرا این زانوبند به جدیدترین و موثرترین تکنولوژی‌های روز دنیا در عرصه فیزیوتراپی مجهز شده است. به همین دلیل با تاثیر بر گردش خون، ماساژ ریز عضلانی و تحریک بافت‌ها به ترمیم و بازسازی خود، باعث بهبودی آسیب‌های ایجاد شده در زانو می‌شود.

در صورتی که زانوبندهای طبی تنها برای حمایت و جلوگیری از حرکت زانو در دامنه غیرمجاز طراحی شده‌اند. از همین رو در درمان هیچ نقشی ندارند و در مواردی، استفاده بیش از حد از آن‌ها باعث تحلیل عضلات زانو و ایجاد دردهای بیشتر خواهد شد.

توجه داشته باشید که زانودرد ناشی از بالا و پایین رفتن از پله‌ها بیشتر برای افراد کم‌توان و مسن ایجاد می‌شود. به همین دلیل به دنبال درمان درد زانو ناشی از پله هستند؛ زیرا مفاصل تحلیل رفته‌ای دارند یا دچار آرتروز (استئوآرتریت) شده‌اند. در این حالت استفاده منظم از زاپیامکس باعث تسکین دردهای آن‌ها و بهبود دامنه حرکتی مفاصل زانو می‌شود.

نحوه استفاده از زانوبند زاپیامکس به چه صورتی است؟

این زانوبند علیرغم داشتن جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی ظاهری ساده‌ای دارد تا افراد مختلف، به ویژه افراد مسن و کم‌توان بتوانند از آن به راحتی استفاده کنند. برای استفاده از این محصول باید آن را به دور زانوی خود بسته و آداپتور آن را به برق متصل کنید. سپس برای ۴۵ تا ۶۰ دقیقه روی صندلی نشسته یا روی تخت یا مبل دراز بکشید.

پس از یک هفته استفاده منظم بیمار کاهش درد را متوجه خواهد شد و بعد از حداکثر ۳ هفته از شدت علائم کاسته شده و درد تسکین خواهد یافت.

قیمت زانوبند زاپیامکس چقدر است؟

قیمت تعیین شده برای زاپیامکس ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان (۱,۹۶۰,۰۰۰ تومان) است. این قیمت نسبت به مزایا و کاربردی که این زانوبند دارد بسیار مناسب است. همچنین با خرید زاپیامکس بیماران می‌توانند سال‌های سال از این محصول استفاده کنند؛ در صورتی که برای شرکت در جلسات درمانی دیگر باید هزینه پرداخت کنند.

زاپیامکس را برای درمان زانو دردهای مزمن خود تهیه کنید

زانوبند زاپیامکس را از کجا بخرم؟

برای تهیه زانوبند UIC زاپیامکس کافی است که به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید. با این کار محصول را درب منزل تحویل گرفته و هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.

به سایت نی مارکت مراجعه فرمایید

جمع بندی

زاپیامکس با توجه به داشتن تکنولوژی UIC برای درمان دردهای ناشی از آرتروز و دیگر مشکلات زانو مناسب است. استفاده منظم از آن باعث تسکین درد بعد از ۱ تا حداکثر ۳ هفته می‌شود و تاثیرات خوبی بر سایر علائم مانند سفتی مفصل یا کاهش دامنه حرکتی آن دارد. در این مطلب با تکنولوژی‌ها و نوع و نحوه اثرگذاری این زانوبند آشنا شدیم.

سوالات متداول در مورد زانوبند زاپیامکس

  1. آیا زانوبند زاپیامکس نوعی زانوبند طبی است؟

خیر. زاپیامکس زانوبندی مجهز به تکنولوژی UIC است که استفاده منظم از آن باعث تسکین درد زانو به دلیل مشکلات مختلف می‌شود.

  1. قیمت زانوبند زاپیامکس چقدر است؟

قیمت این زانوبند ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان است که نسبت به مزایا و کاربردی که دارد بسیار عالی است.

  1. نحوه استفاده از زاپیامکس به چه صورتی است؟

زانوبند را دور زانو بسته و آداپتور آن را به برق متصل کنید. سپس برای ۴۵ تا ۶۰ دقیقه به صورت نشسته یا دراز کشیده استراحت کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید