در بسیاری از مناطق کشورمان آب لوله کشی کیفیت مناسبی ندارد و به دلیل سختی زیاد و وجود مواد آلاینده و مضر در آن، استفاده از تصفیه آب های خانگی بسیار مهم می باشند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

این روز ها اهمیت کیفیت و سلامت آب آشامیدنی موضوعی است که برای همه آشکار است. می دانیم که تصفیه خانه ی شهری نمی تواند این حجم زیاد از آب را تصفیه کند و به همین علت خرید یک دستگاه تصفیه آب برای هر خانه ای به افزایش کیفیت و سلامت آب آشامیدنی کمک می کند. برند های زیادی در بازار وجود دارند که نمی توان گفت همه ی آن ها کیفیت خوبی دارند چرا که بسیاری از آن ها تقلبی و یا چینی می باشند که از نظر کارکرد ضعیف هستند. برای آشنایی با برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و هم چنین مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال

اغلب دستگاه تصفیه آب خانگی از سیستم اسمز معکوس استفاده می کنند که دارای 5 الی 8 مرحله می باشند و یکی از مهم ترین نکات در تشخیص دستگاه تصفیه آب اورجینال از تقلبی تعداد مراحل و روش تصفیه دستگاه است. بنابراین دستگاهی با کمتر از این مراحل را خریداری نکنید. هم چنین از نوع فیلتر ها و جنسشان اطمینان پیدا کنید به خصصو فیلتر ممبران که مهم ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب می باشد.
دستگاه تصفیه آب اصل باید 80 تا 90 درصد از میزان آلودگی آب کم کند. برای اطمینان از این موضوع نصاب پس از نصب دستگاه باید کیفیت  آب خروجی دستگاه شما را با وسیله ای با نام TDS بسنجد. اگر متوجه شدید که میزان سختی آب تغییری نکرده است دستگاه را باید برگردانید چون تقلبی است.
خرید دستگاه تصفیه آب از فروشنده معتبر اصلی ترین نکته در هنگام خرید است. به این دلیل که فروشگاه تصفیه آب دارای برند های معتبر هیچ گاه جنس تقلبی و غیر اصل به شما نمی فروشند و کیفیت دستگاه شما را ضمانت خواهند کرد تا با خیالی راحت به کیفیت آن اطمینان کنید. بنابراین گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه بسیار مهم می باشد.

یک دستگاه با کیفیت باید از برند معتبری نیز باشد که تاییدیه ها و استاندارد های دریافت شده ی آن بر روی جعبه بسته بندی مشخص و تمام قطعات آن نیز از یک برند واحد باشند.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

تایوان از مراکز مهم تولید آب تصفیه کن های خانگی می باشد که بیش از 7 دهه سابقه درخشان در این صنعت دارد. کلیه دستگاه های تصفیه آب تایوانی تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند و استاندارد های جهانی و تاییدیه های بین المللی مثل سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا را نیز دریافت کرده اند.در میان برند های مختلفی که در بازار تصفیه آب وجود دارند دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارای جایگاه بسیار ویژه ای می باشند. جهت دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی ، به سایت نمایندگی های این نوع محصولات مراجعه نمایید. در ادامه به معرفی سه برند بزرگ و مطرح تایوانی می پردازیم:

دستگاه سافت واتر

 سافت واتر در دهه 60 میلادی فعالیتش را آغاز کرده و تا به امروز بزرگترین تولید کننده ی آب تصفیه کن های خانگی محسوب می شود. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر با دارا بودن فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی در از بین بردن انواع آلاینده های آب و شیرین کردن آن قدرت زیادی دارد و بهترین مخزن آنتی باکتریال در آن به کار گرفته شده است .سافت واتر برندی نام آشنا و محبوب در میان مارک های دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد. دلیل این محبوبیت کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب این برند است. اگر به دنبال یک دستگاه با قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید دستگاه سافت واتر گزینه ی بسیار مطمئنی برای شما خواهد بود. 

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

برند مینروا

برند مینروا بی شک بهترین مارک تصفیه آب تایوانی می باشد که در چندین سال گذشته پر فروش ترین دستگاه آب تصفیه کن بوده است. مینروا تصفیه آب هایی با فناوری اسمز معکوس تولید کرده که موثر ترین و جدید ترین روش برای جداسازی آلاینده ها و املاح آب است. تصفیه آب مینروا با در اختیار داشتن فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی تا 99 درصد ذرات آلوده و املاح آب را از بین می برد. از دیگر ویژگی های تصفیه آب مینروا پمپ قدرتمند و مخزن آنتی باکتریال تانک پک 16 لیتری است. از مزایایی برند مینروا این است که دارای نماد اصالت می باشد. یعنی به آسانی می توان دستگاه اورجینال از فیک آن را شناسایی کرد. مینروا تصفیه آب های 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی، 8 مرحله ای یووی دار فرابنفش و 8 مرحله ای اکسیژن ساز را تولید و به بازار عرضه کرده است .

دستگاه سی سی کا

سی سی کا نیز عمده فعالیتش در خصوص تولید دستگاه هایی با فناوری ro می باشد. به گفته ی خود این کمپانی هدف شرکت دستیابی تمام افراد جامعه به آب آشامیدنی و سالم است. این شرکت با همین شعار و هدف در طی این چند دهه فعالیتش را روز به روز گسترده تر کرده  تا بتواند از اصلی ترین تولید کنندگان دستگاه ها ی تصفیه آب خانگی باشد.کمپانی سی سی کا مانند سافت واتر جزو قدیی ترین برند های تصفیه آب می باشد که در تولید قطعات مربوط به تصفیه آب نیز قدرتمند عمل کرده است و بهترین تجهیزات تصفیه آب  را می توان متعلق به سی سی کا دانست. سی سی کا انواع دستگاه های اسمز معکوس مثل قلیایی کننده و فرا بنفش و اکسیژن ساز را روانه ی بازار کرده است که در کاهش سختی آب و آلاینده ها ی آن بسیار موثر هستد و مزایای دیگری از جمله افزوردن مواد معدنی و خواص آنتی اکسیدانی نیز دارند که به راحتی می توان به دستگاه سی سی کا و عملکردش در تصفیه آب اعتماد نمود.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

شرکت مینروا فیلتر

شرکت تصفیه آب مینروا فیلتر بزرگ ترین وارد کننده دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران می باشد که شما می توانید بهترین دستگاه ها و هم چنین تجهیزات مربوط به آن ها مثل انواع فیلتر ها و هوزینگ ها و پمپ و مخزن را با بهترین کیفیت از این شرکت خریداری نمایید و همانطور که قبلا گفتیم یکی از نکات مهم در تشخیص دستگاه اورجینال خرید از فروشنده معتبر می باشد تا دستگاه شما را گارانتی و ضمانت کند. . هم چنین سرویس دهی و خدمات پس از فروش به موقع از جمله تعویض فیلتر ها نیز توسط این شرکت برای شما انجام خواهد دشد تا نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران شرکت تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین دستگاه راهنمایی کنند.مرکز خرید دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر نازل ترین قیمت دستگاه تصفیه آب را به شما ارائه خواهد داد و کیفیت دستگاه شما را یک سال گارانتی خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید