بعد از دو پیروزی بزرگ برای تیم های عربستان و ژاپن، دیگر نماینده آسیا هم موفق شد در بازی اول خود به یک امتیاز دست پیدا کند.

پیروزی سومین نماینده آسیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، بعد از دو پیروزی بزرگ برای تیم های عربستان و ژاپن، دیگر نماینده آسیا هم موفق شد در بازی اول خود به یک امتیاز دست پیدا کند.

نخستین دیدار از گروه H بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه اجوکیشن دوحه بین تیم های کره جنوبی و اروگوئه برگزار شد که طی آن دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

در این دیدار نماینده آمریکای جنوبی زمان بیشتری از بازی را در اختیار داشت و بارها تا آستانه باز کردن دروازه نماینده آسیا پیش رفت اما دفاع خوب و هم نقص کره جنوبی اجازه نداد یاران لوئیز سوارز به گل برتری دست پیدا کنند.

البته کره جنوبی هم نمایش خوبی در این دیدار داشت و در چند صحنه هم خطراتی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما نتوانست به گل برسد.

پس از پیروزی عربستان برابر آرژانتین و برد شیرین ژاپن برابر آلمان، این بار کره جنوبی برابر اروگوئه که یکی از تیم های قدرتمند منطقه آمریکای جنوبی است، یک امتیاز گرفت تا به صعود از گروهش امیدوار باشد.

کره ای ها در حالی برابر اروگوئه به تساوی رسیدند که تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی با این تیم آمریکای جنوبی که قبل از جام جهانی در اتریش برگزار شد یک بر صفر به پیروزی رسیده بود.

تیم های پرتغال و غنا دیگر تیم های حاضر در گروه H بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید