۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۸
کد خبر: 55401919

هنگام سفر به پکن چین یکی از مکان‌هایی که باید از آن دیدن کنید، پارک جهانی پکن است. پارک جهانی پکن از ۱۷ بخش مختلف به عنوان قاره‌های جهان از قبیل قاره آمریکا، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و آسیا تشکیل شده است.

پارک جهانی پکن

سلام نو-سرویس گردشگری: افرادی که عاشقانه سفر و گردشگری را دوست دارند، تمام سال به دنبال یافتن مقصد سفری عالی هستند. آن‌ها برای اینکه بتوانند هزینه‌های تقریبا زیاد سفر را جور کنند، برنامه‌ریزی کرده و شروع به صرفه جویی می‌کنند. از این رو، باید یک مقصد جذابی برای سفر انتخاب کنند که ارزش این برنامه‌ریزی چند ماهه و سختی را داشته باشد. کشور چین در لیست کشورهای پر بازدید قرار دارد. پایتخت کشور چین یعنی پکن یکی از مسافر خیزترین شهرهای چین است. این شهر تاریخی قدمتی حدود سه هزار سال دارد و سفر به آن شما را به گردشی در طول تاریخ دعوت می‌کند. هنگام سفر به پکن چین باید اطلاعات مفید بسیاری درباره جاذبه‌های گردشگری این شهر به دست آورید. همراه ما سفر به پکن چین را تجربه کنید.

پارک جهانی پکن

سفری به پکن چین

هنگام سفر به پکن چین یکی از مکان‌هایی که باید از آن دیدن کنید، پارک جهانی پکن است. پارک جهانی پکن از ۱۷ بخش مختلف به عنوان قاره‌های جهان از قبیل قاره آمریکا، اروپا، اقیانوسیه، آفریقا و آسیا تشکیل شده است. زمانی که در بخش مربوط به یک قاره گردش می‌کنید با معماری و فرهنگ آن منطقه یا قاره آشنا شده و جاذبه‌های دیدنی هر کشور را در مقیاس کوچک‌تر مشاهده می‌کنید. از جذاب‌ترین بخش‌های این پارک جهانی می‌توان تخت جمشید کشورمان ایران، تاج محل هند، برج ایفل شهر پاریس، برج کج پیزا و اهرام مصر را نام برد.

معبد لاما

سفری به پکن چین

معبد لاما یکی از جاذبه‌های گردشگری است که هنگام سفر به پکن چین باید از آن بازدید کنید. معبد لاما با نام معبد یونگ‌هه نیز در بین مردمان محلی و گردشگران شناخته می‌شود. معبد لاما دارای سبک و معماری خیره‌کننده‌ای است که رنگ و لعاب و نقاشی آن توجه همگان را به سمت خود جذب می‌کند. این معبد خوش آب و رنگ از مجموعه سه دالان طاقدار، پنج تالار اصلی، چرخ‌های گردان مخصوص گردشگران، کاشی‌های خوش‌رنگ مجذوب‌کننده، شیرهای چینی باشکوه، مجسمه‌ها تشکیل شده است. بخش جالب این معبد دیوارهایی است که با تصاویری از مغول‌ها، منچوری‌ها، تبتی‌ها و چینی‌ها آراسته شده‌اند. مجسمه بودای ۱۸ متری عظیم و عجیب، از دیگر دیدنی‌های اعجاب‌آور این معبد فوق‌العاده جذاب است.

معبد کنفوسیس پکن

سفری به پکن چین

از مکان‌های دیدنی جذاب که هنگام سفر به پکن چین باید سری به آن بزنید، معبد کونفوسیوس پکن است. کشور چین پر از معابد زیبا و جذابی است که بازدید از آن‌ها شما را حیرت زده می‌کند. معبد کونفوسیوس یکی از مشهورترین معابد چینی در شهر پکن است که ساخت و ساز آن در سال ۱۳۰۲ به اتمام رسید. این معبد زیبا و رنگارنگ در روزگاران قدیم میزبان مراسم‌های شاهانه و درباری بسیاری بوده است. از این رو، جای جای آن افسانه‌ها و داستان‌های بسیاری برای نقل کردن دارد. معبد کونفوسیوم با ۲۰ هزار متر مربع، دومین معبد مکتب کنفوسیوسیسم در کشور چین به شمار می‌رود. درخت کهن چوجین بای با حدود ۷۰۰ سال قدمت، در این معبد سربرافراشته که جذابیت این مکان را بین گردشگران صد چندان کرده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید