متقاضیانی که معرفی نامه صادره آنان قبل از افزایش این تسهیلات ارائه و به ثبت رسیده و قرارداد تسهیلاتی آن‌ها در دفترخانه ثبت نشده باشد، در صورت ارائه معرفی‌نامه جدید از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند از سقف تسهیلات ابلاغی جدید بهره‌مند شوند.

خریداران مسکن بخوانند؛ وام مسکن ۴۰۰ میلیون تومانی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

به گزارش سلام نو، بانک مسکن از افزایش سقف فردی وام خرید و ساخت مسکن ایثارگران خبر داد. سقف تسهیلات در مراکز استان‌ها ۴۰۰ میلیون ، سایر شهرستان‌ها ۳۰۰ میلیون و در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

بر اساس اعلام بانک مسکن سقف تسهیلات اعطایی ایثارگران به ازای هر واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر ۴۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۴۰۰ میلیون تومان، سایر شهرستان‌ها ۳۰۰ میلیون تومان و در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.


بر این اساس، متقاضیانی که معرفی نامه صادره آنان قبل از افزایش این تسهیلات ارائه و به ثبت رسیده و قرارداد تسهیلاتی آن‌ها در دفترخانه ثبت نشده باشد، در صورت ارائه معرفی‌نامه جدید از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند از سقف تسهیلات ابلاغی جدید بهره‌مند شوند.

هیئت وزیران در جلسه مورخ ۶ مهر ۱۴۰۱، در اجرای مواد قانونی مندرج در قانون برنامه ششم توسعه و قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) (ماده «۳» مکرر اصلاحی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران)، با افزایش سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۱ موافقت کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید