محمد مرندی مشاورتیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین، درباره آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی در فردو توییتی منتشر کرد.

مرندی: ایران همواره به تحریکات و تهدیدات غرب پاسخ داده است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین، آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را که در پی قطعنامه‌ای انتقادی درباره ایران در شورای حکام انجام شد، پاسخ ایران به تحریکات و تهدیدات غرب‌ تلقی کرد.

مرندی: آمریکا و اتحادیه اروپا باید بدانند که تکبر عواقب دارد

محمد مرندی، مشاورتیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین با بازنشر خبر پرس‌تی‌وی درباره آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو، در توئیتی نوشت: ایران همواره به تحریکات و تهدیدات غرب پاسخ داده است. آمریکا و اتحادیه اروپا باید بدانند که تکبر عواقب دارد. امید رژیم‌های غربی به تحریم‌ها، لیبرال‌های ایران، اغتشاشگران و تروریست‌ها، تماما شکست خورده است. با عمیق‌تر شدن بحران جهانی، اهرم فشار غرب رنگ می‌بازد.

اظهارات مرندی در پی این مطرح می‌شود که روز گذشته، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست، درباره واکنش ایران به قطعنامه شورای حکام گفت: گفته بودیم که فشار و قطعنامه سیاسی چیزی را تغییر نمی‌دهد و صدور قطعنامه واکنش جدی دارد و به همین خاطر تولید اورانیوم ۶۰ درصد در فردو از روز گذشته آغاز شده است.

هفته گذشته، در جلسه شورای حکام پیش‌نویس قطعنامه‌ای انتقادی که از سوی آمریکا و تروئیکای اروپا[آلمان، فرانسه و انگلیس] درباره همکاری‌های ایران با آژانس تهیه شده بود، پس از یک رای‌گیری صادر شد

روز گذشته سازمان انرژی اتمی در واکنش به قطعنامه شورای حکام اقدام به تولید اورانیوم تا غنای ۶۰ درصد در سایت فردو کرد و صبح روز دوشنبه تولید آن به مرحله پایداری رسید..

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید