۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
کد خبر: 55401792

گشت و گذار در ژاپن، سفری به یاد ماندنی برایتان به جای می‌گذارد. برای اینکه گشت و گذار خوبی در کشور ژاپن را تجربه کنید، همراه ما با مکان‌های دیدنی ژاپن آشنا شوید.

جزیره هاشیما تاکاشیما (ژاپن)

سلام نو-سرویس گردشگری: کشور زیبای ژاپن سالانه میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است. این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری، مکان‌های دیدنی و تاریخی، معابد فرقه‌های مختلف است. اگر قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی را دارید، سفر به ژاپن را در لیست برنامه ریزی خود قرار دهید. گشت و گذار در ژاپن، سفری به یاد ماندنی برایتان به جای می‌گذارد. برای اینکه گشت و گذار خوبی در کشور ژاپن را تجربه کنید، همراه ما با مکان‌های دیدنی ژاپن آشنا شوید.

معبد هوریوجی

گشت و گذاری در ژاپن

معبد هوریوجی از جاذبه‌های گردشگری ژاپن است، که هنگام گشت و گذار در ژاپن باید سری به آن بزنید. معبد هوریوجی به آیین و فرقه بودا تعلق دارد. هوریوجی در روزگاران قدیم بسیار قدرتمند بوده، و حتی امروزه نیز بسیار مورد احترام پیروهای این فرقه و سایرین است. سازه و بنای این معبد به سال ۶۰۷ میلادی بازمی‌گردد، و نیایشگاه یا پاگودای این معبد یک سازه چوبی عظیم در ژاپن و دنیا است. معبد هوریوجی در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و برخی از مجسمه‌ها، سازه‌ها و آثارش جزء گنجینه ملی ژاپن است.

پارک نارا

گشت و گذاری در ژاپن

پارک نارا مکانی جذاب و زیباست و باید هنگام گشت و گذار در ژاپن، از آن بازدید کنید. پارک نارا ژاپن در لیست قدیمی‌ترین پارک‌های ژاپن قرار دارد، که در سال ۱۸۸۰ افتتاح شد. این پارک زیبا زیستگاه ۱۲۰۰ گوزن ژاپنی است، که در فهرست گنجینه‌های طبیعی ژاپن ثبت شده است. گوزن‌ها به صورت کاملا آزادانه مشغول پرسه زدن در محوطه پارک هستند. نارا حدود ۵۰۲ هکتار مساحت دارد، و معابد وفوکو-جی، تودائی-جی و کاسوگا در محدوده پارک قرار دارند. موزه ملی نارا بزرگ‌ترین بنای چوبی در جهان، میزبان مجسمه ۱۵ متری بودا است.

جزیره هاشیما تاکاشیما

گشت و گذاری در ژاپن

جزیره هاشیما تاکاشیما از مکان‌های دیدنی طبیعی است، که هنگام گشت و گذار در ژاپن باید سری به آن بزنید. جزیره هاشیما تاکاشیما جزء جزیره‌های غیر مسکونی ژاپن است، که در ۱۸۸۷ تا ۱۹۷۴ به دلیل تاسیس معدن‌های زغال سنگ در این جزیره مسکونی بوده است. پس از اتمام پروژه‌های استخراخ زغال سنگ، این جزیره خالی از سکنه شد. این جزیره امروزه به خاطر ساختمان‌های بتونی و مخروبه‌های رها شده شهرت دارد. جزیره هاشیما تاکاشیما حدود ۶۳ هزار متر مربع وسعت داشته، و در ۱۵ کیلومنری بندر ناگاساکی قرار دارد. بازدید و گردش در این جزیره ساکت کاملا رایگان است.

پارک موضوعی هوش تن بوش

گشت و گذاری در ژاپن

پارک موضوعی هوش تن بوش از دیگر جاذبه‌های گردشگری کیوشو کشور ژاپن است، که چشم هر بیننده‌ای را به عظمت و زیبایی خود جذب می‌کند. پارک موضوعی هوش تن بوش بر اساس خیابان‌های اروپای قرون وسطا ساخته شده است. این پارک فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده، و ۱.۵ میلیون منر مربع مساحت دارد. از دیگر جذابیت‌های پارک می‌توان راه آبی ۶ کیلومتری، موزه، رستوران و هتل‌ها را نام برد. نمایش‌های جذاب آتش بازی و اجرای برنامه‌های کودکانه توسط شخصیت‌های محبوب کارتونی، پارک را در بین همه رده‌های سنی مشهور کرده است. در هر فصلی از سال که به پارک سری بزنید، گل‌های زیبا و رنگارنگ توجه شما را به خود جذب می‌کنند. در این پارک فستیوال لاله‌ها با بزرگ‌ترین مجموعه‌ از ۷۰۰ گونه‌ی مختلف لاله و فستیوال رز نیز در ماه مه برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید