از پارک‌های تفریحی با تم جهنمی گرفته تا جزایر پوشیده از مار، این­ها از ترسناک‌ترین مکان‌های جهان هستند.

جزیره عروسک­ها، مکزیک

سلام نو-سرویس گردشگری: گودالی جاودانه در وسط ترکمنستان. کلیسایی در نزدیکی پراگ که از استخوان انسان ساخته شده است. دهکده ای کوچک در ژاپن که تعداد عروسکهای آن تقریبا ۱۰ برابر ساکنان آن است. ما ممکن است در دنیایی بزرگ و زیبا زندگی کنیم، اما سیاره ما مطمئنا سهم عادلانه‌ای از مکان‌های ترسناک و اسرارآمیز دارد، مکان‌هایی که منتظر مسافران هستند. از پارک‌های تفریحی با تم جهنمی گرفته تا جزایر پوشیده از مار، اینها از ترسناک‌ترین مکان‌های جهان هستند.

  1. جاده یونگاس شمالی، بولیوی

ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان + عکس

مسیر لاپاز به کورویکو، بولیوی، مسیری خائنانه است: جاده یونگاس شمالی از جنگلهای بارانی آمازون در ارتفاع بیش از ۱۵۰۰۰ فوتی عبور میکند. وقتی آن ارتفاع ترسناک را در نظر میگیرید، بدون اشاره به یک خط ۱۲ فوتی، فقدان نردههای محافظ و دید محدود به دلیل باران و مه، بهراحتی میتوان فهمید که چرا این بزرگراه ۵۰ مایلی لقب ”جاده مرگ“ را دارد. در حالیکه جاده یونگاس شمالی سالانه شاهد مرگ ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر بود، اکنون بیشتر به مقصدی برای دوچرخهسواران ماجراجوی کوهستانی تبدیل شده است تا یک گذرگاه وسایل نقلیه.

  1. ناگورو، ژاپن

ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان + عکس

ناگورو یک دهکده کوچک ژاپنی با یک ویژگی بسیار جالب است. در این شهر جمعیت عروسکهایی با اندازه واقعی تقریبا ۱۰ برابر بیشتر از جمعیت انسانها است. ساکنان اسباب‌بازی کار تسوکیمی آیانو محلی هستند که پس از مرگ یا کوچ همسایه‌هایش شروع به ساختن ماکت‌های عروسکی کردند. دوپلگانگرهای وهم‌آور را می‌توان در موقعیت‌های مختلف در سرتاسر شهر دید، ماهی‌گیرانی که در ساحل رودخانه نشسته‌اند، دانش‌آموزانی که کل کلاس‌های درس را پر می‌کنند، زوج‌های مسن که روی نیمکت‌های بیرون از ساختمان استراحت می‌کنند. در حال حاضر حدود ۳۵۰ عروسک در ناگورو وجود دارد که آن را به یک شهر اسباببازی عجیب و غریب و تا حدودی وحشتناک تبدیل کرده است.

  1. تپه صلیب، لیتوانی

ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان + عکس

مردم از قرن چهاردهم صلیبهایی را بر روی این تپه در شمال لیتوانی قرار دادهاند. در طول دوره قرون وسطی، این صلیبها در لیتوانی ساخته شدند. سپس، پس از شورش دهقانان در سال ۱۸۳۱، مردم به یاد شورشیان کشته شده شروع به افزودن به این صلیبها کردند. این تپه بار دیگر در طول اشغال شوروی از سال ۱۹۴۴ تا ۱۹۹۱ به محلی برای سرکشی تبدیل شد. تپه و صلیبها توسط شوروی سه بار با بولدوزر تخریب شد، اما مردم محلی به بازسازی آن ادامه دادند. در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰۰۰ صلیب در این مکان قرار دارد که در نسیم مانند زنگهای وهمانگیز باد با هم برخورد میکنند.

  1. جزیره عروسکها، مکزیک

ترسناک ترین جاذبه های گردشگری جهان + عکس

جزیره عروسکها علیرغم تاریخچه و جایگاهش بهعنوان میراث جهانی یونسکو، شناخته میشود. این جزیره کوچک که در میان کانال‌های متعدد این منطقه پنهان شده است، به خاطر صدها عروسک آویزان از درختان و پراکنده در میان علف‌ها مشهور است. این مکان اگرچه بیش از هر چیز دیگری شبیه یک مجموعه فیلم ترسناک به نظر میرسد، قبلا محل اقامت واقعی مردی به نام جولیان سانتا بارارا بوده است. باررا پس از یافتن جسد یک دختر مرده در یک کانال مجاور، اسباببازیها را به امید دفع ارواح شیطانی، جمعآوری کرد و به نمایش گذاشت.

افراد جسور میتوانند با کرایه کردن قایق، از این مکان دیدن کنند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید