محمدعلی سجادی وزیر ورزش از علیرضا بیرانوند دروازه بانی تیم ملی فوتبال ایران پس از مصدومیتش مقابل تیم فوتبال انگیس در قطر عیادت کرد.

عیادت وزیر ورزش از علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت در قطر + عکس
به گزارش سلام نو، آخرین وضعیت بیرانوند/ احوالپرسی وزیر ورزش از دروازه‌بان تیم‌ملی آخرین وضعیت بیرانوند/ احوالپرسی وزیر ورزش از دروازه‌بان تیم‌ملی تکلیف حضور بیرانوند در دیدار با ولز هنوز مشخص نشده است. به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران دیروز (دوشنبه) در دیدار برابر انگلیس با مصدومیت شدیدی روبرو شد و پس از خروج از زمین به بیمارستان رفت. بیرانوند امروز معاینات تکمیلی پزشکی را انجام داد. بررسی آسیب وارده از ناحیه بینی در ساعات آینده ادامه خواهد داشت. به این ترتیب هنوز مشخص نیست که بیرانوند تیم ملی را در دیدار برابر ولز همراهی می‌کند یا جام جهانی را از دست داده است. سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در هتل محل اقامت تیم ملی آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند را پس از مصدومیت جویا شد. در این ملاقات مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشت.

تکلیف حضور بیرانوند در دیدار با ولز هنوز مشخص نشده است.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران دیروز (دوشنبه) در دیدار برابر انگلیس با مصدومیت شدیدی روبرو شد و پس از خروج از زمین به بیمارستان رفت. بیرانوند امروز معاینات تکمیلی پزشکی را انجام داد.

بررسی آسیب وارده از ناحیه بینی در ساعات آینده ادامه خواهد داشت.

به این ترتیب هنوز مشخص نیست که بیرانوند تیم ملی را در دیدار برابر ولز همراهی می‌کند یا جام جهانی را از دست داده است.

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در هتل محل اقامت تیم ملی آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند را پس از مصدومیت جویا شد. در این ملاقات مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشت./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید