۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 55401720

این پارک ملی زیبا در سال ۱۹۳۴ تاسیس شد و روزانه میزبان مردم محلی و مسافران بسیاری بود. پس از گذشت مدتی، در سال ۱۹۸۶ پارک تحت طرح توسعه و گسترش قرار گرفت و نام آن به پارک ملی آسو کوجو تغییر یافت.

پارک ملی آسو کوجو (ژاپن)

سلام نو-سرویس گردشگری: کشور ژاپن که با شکوفه‌های گیلاس رویایی و زیبایش در فصل بهار شناخته شده است. این کشور دارای فرهنگ و تاریخ غنی‌ای است که در ساختمان‌ها، معابد قدیمی و حتی بازارهای سنتی آن به تصویر کشیده شده است. اگر قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی را دارید، سفر به ژاپن را در لیست سفری خود قرار دهید. شهرهای کشور ژاپن پر از جاذبه‌های گردشگری، مکان‌های دیدنی و تفریحی، مراکز خرید مدرن و سنتی هستند. اما برای اینکه برنامه سفر شما طبق برنامه پیش برود، باید اطلاعات کاربردی و مفیدی راجع به مکان‌های دیدنی کشور ژاپن کسب کنید. همرا ما با این مکان‌ها آشنا شوید.

کوه فوجی

طبیعت دیدنی کشور ژاپن + عکس

کوه فوجی یکی از مکان‌های دیدنی کشور ژاپن واقع در استان شیزوئوکا است. کوه فوجی یکی از نمادهای مهم کشور ژاپن است که در جای جای آن یافت می‌شود. سالانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از این کوه ملی بازدید می‌کنند. صعود به ارتفاعات کوه فوجی آسان بوده و در بین مسیر ۱۰ ایستگاه برای بازیابی قوای از دست رفته و استراحت وجود دارد. انواع غذاهای ژاپنی خوشمزه از جمله رشته فرنگی در این ایستگاه‌ها برای گردشگران و کوهنوردان سرو می‌شود. همچنین، کلبه‌هایی در لبه کوهستان برای استراحت گردشگران و مسافران ساخته شده است. شما می‌توانید با هزینه مبلغ کمی در این کلبه‌ها اسکان یافته و از زیبایی کوهستان لذت ببرید. بازدید از این کوه ملی به تنهایی هزینه‌ای برایتان دربرندارد.

موزه گربه ایتو

طبیعت دیدنی کشور ژاپن + عکس

از مکان‌های دیدنی کشور ژاپن که بسیار جالب و هیجان انگیز است، موزه گربه ایتو استان شیزوئوکا است. گربه در میان مردم ژاپنی طرفداران و علاقه‌مندان بسیاری دارد. از این رو، ژاپنی‌ها به کافه‌های گربه و خیابان‌های گربه علاقه بسیاری دارند. موزه گربه ایتو نیز بر اساس این علاقه طراحی و ساخته شده و تنها در چند ساعتی کلان شهر توکیو قرار دارد. تقریبا ۲۰۰۰ مجسمه گربه در این موزه به نمایش عموم گذاشته‌اند. از موزه ایتو شامل نمایشگاه‌های علمی، ببرهای تاکسیدرمی و عروسک‌های گربه نیز است. هنگام بازدید از این موزه، می‌توانید با ۵۰ گربه ملوس داخل موزه بازی کنید.

پارک ملی آسو کوجو

طبیعت دیدنی کشور ژاپن + عکس

از دیگر مکان‌های دیدنی کشور ژاپن، پارک ملی آسو کوجو واقع در استان اوئیتا است. نام این پارک ملی از بزرگ‌ترین کوه آتشفشانی ژاپن و حتی جهان یعنی کوه آسو گرفته شده است. کوه آسو در لیست کوه‌های آتشفشانی فعال قرار دارد. این پارک ملی زیبا در سال ۱۹۳۴ تاسیس شد و روزانه میزبان مردم محلی و مسافران بسیاری بود. پس از گذشت مدتی، در سال ۱۹۸۶ پارک تحت طرح توسعه و گسترش قرار گرفت و نام آن به پارک ملی آسو کوجو تغییر یافت.

پارک هارمونی لند

طبیعت دیدنی کشور ژاپن + عکس

پارک هارمونی لند از مکان‌های دیدنی کشور ژاپن است. پارک تفریحی هارمونی لند بر روی شخصیت کارتونی هلو کیتی تمرکز دارد. این پارک یکی از مکان‌های تفریحی در بین کودکان ژاپنی است. علاوه بر این، این پارک شامل تفریحاتی از قبیل اجراهای زنده برای والدین کودکان است. این پارک زیبا در برخی از روزهای خاص سال از جمله شب‌های کریسمس حال و هوای جالبی به خود می‌گیرد. از این رو، مقصد تفریحی جذابی برای کل اعضای خانواده در هر رده سنی است.

کد خبرنگار: ۲۱
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید