همدان از شهرهای غربی و کوهستانی ایران، قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است. این شهر دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری بوده و به همین دلیل یکی از شهرهای توریستی ایران به‌شمار می‌آید.

آشنایی با هتل های ۵ ستاره همدان

همدان از شهرهای غربی و کوهستانی ایران، قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است. این شهر دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری بوده و به همین دلیل یکی از شهرهای توریستی ایران به‌شمار می‌آید. گردشگران بسیاری هر ساله با اقامت در هتل همدان از مکان‌های دیدنی آن بازدید می‌کنند.  

همدان از شهرهای غربی و کوهستانی ایران، قدیمی‌ترین شهر ایران و از کهن‌ترین شهرهای جهان است. این شهر دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری بوده و به همین دلیل یکی از شهرهای توریستی ایران به‌شمار می‌آید. گردشگران بسیاری هر ساله با اقامت در هتل همدان از مکان‌های دیدنی آن بازدید می‌کنند. 

شهر همدان در فصل‌های بهار و پاییز میزبان گردشگران زیادی می‌باشد. بهتر است قبل از سفر به همدان در این فصل‌ها، هتل مناسب خود را انتخاب و رزرو کنید. هتل های پنج ستاره همدان مثل هتل باباطاهر و یا هتل‌های چهارستاره مثل هتل بوعلی همدان، همگی با امکانات و خدمات رفاهی عالی، سفر خوشی را برای شما فراهم می‌کنند. در این مقاله با هتل های ۵ ستاره همدان و بهترین هتل‌های این شهر آشنا می‌شویم. 

هتل باباطاهر همدان

هتل باباطاهر از هتل های ۵ ستاره همدان و لوکس‌ترین هتل این شهر می‌باشد. البته هتل باباطاهر تنها هتل پنج‌ ستاره همدان است. این هتل در سال ۱۳۹۸ بازسازی و مرمت شده و تمام امکانات و خدمات هتل به‌روز و مدرن می‌باشد. هتل باباطاهر از چهار طبقه و سه لابی مجزا با ۱۳۰ واحداقامتی لوکس و شیک ساخته شده است.

اتاق‌های هتل به‌صورت یک تا شش نفره و سوئیت‌ها به شکل‌های چهار نفره لاکچری و شش نفره امپریال است که مهمانان بنا به سلیقه و بودجه خود آنها را انتخاب و رزرو می‌کنند. از مزیت‌های هتل باباطاهر نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری این شهر است. از مهمترین مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل آرامگاه ابوعلی سینا، تپه باستانی همسایه، گنبد علویان، برج قربان، تپه هگمتانه و گنجنامه است.

این هتل پنج ستاره همدان با خدمات و امکاناتی که فراهم آورده‌ همواره در تلاش است تا سفری خاطره‌انگیز را برای مهمانان و گردشگران خود رقم بزند. امکانات هتل باباطاهر شامل استخر و جکوزی، روف گاردن، سالن‌های ورزشی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس و همایش، اتاق مهمانی و جلسات، فضای سبز، خدمات ویژه معلولین، خشکشویی، کتابخانه، آتلیه عکاسی، خدمات ویزا و... است.

آشنایی با هتل های ۵ ستاره همدان

هتل بوعلی همدان

از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های همدان، هتل پارسیان بوعلی است. نام این هتل برگرفته از نام حکیم ابوعلی سینا که مقبره ایشان نیز در همدان می‌باشد. هتل پارسیان بوعلی از زنجیره گروه‌های هتل‌های پارسیان می‌باشد که قدمت طولانی در همدان دارد. هتل بوعلی همدان دارای دو ساختمان مجزا و از ۳۶ اتاق و سوئیت تشکیل شده است.

واحدهای اقامتی با دکوراسیون مدرن و امکانات رفاهی عالی جهت رفاه حال مهمانان آماده شده و چیزی از هتل های ۵ ستاره همدان کم ندارد. یکی از مزیت‌های هتل پارسیان بوعلی نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری ازجمله آرامگاه ابوعلی سینا، برج قربان، بنای شیرسنگی، باغ موزه نظری و آرامگاه باباطاهر است.

امکانات کلی هتل پارسیان بوعلی از قبیل رستوران‌های ایرانی و فرنگی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، تالار شیشه‌ای، کافی‌شاپ، اتاق و پارک بازی کودکان، فضای سبز، اینترنت پرسرعت ، استخر روباز، سرویس اختصاصی، سالن همایش، کنفرانس و اجتماعات، خشکشویی، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و... می‌باشد.

هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان آزادی با چهارستاره با امکانات هتل های ۵ ستاره همدان برابری می‌کند. هتل پارسیان یکی از نماینده‌های گروه هتل‌های پارسیان در همدان است. این هتل با چهار طبقه و ۴۵ اتاق و سوئیت به‌صورت یک تا سه نفره آماده ارائه برای گردشگران است.

یکی از مزیت‌های هتل پارسیان قرار گرفتن هتل در منطقه خوش آب‌وهوا در دامنه‌های سرسبز کوه‌های الوند در عباس‌آباد است. از مهمترین امکانات هتل پارسیان پارکینگ، رستوران‌های ایرانی و فرنگی، خودپرداز، اتاق چمدان، سالن کنفرانس و اجتماعات، خشکشویی، تاکسی سرویس، آبشار و فضای سبز، اینترنت، زمین بازی کودک و... است.

هتل امیران۲ همدان

هتل امیران بلندترین هتل همدان که می‌تواند در لیست بهترین هتل های ۵ ستاره همدان قرار گیرد. متنوع بودن اتاق‌های اقامتی، قدرت انتخاب مهمانان را بالا برده تا بتوانند براساس نیاز خود یکی از واحدهای اقامتی را رزرو کنند. اتاق‌ها به‌صورت یک تخته ساعتی و یک تخته شبانه، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و سوئیت‌های امپریال دو خوابه و دو خوابه ۵ نفره می‌باشد.

امکانات و خدمات هتل، اقامتی خوش و خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. اینترنت، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی، دو رستوران ایرانی و فرنگی، پارکینگ اختصاصی، صبحانه سلف سرویس و.. بخشی از خدمات و تجهیزات هتل امیران است. نوساز بودن هتل و معماری و طراحی سنتی ایرانی و مدرن بودن امکانات، دلیل دیگری بر رضایت گردشگران و مهمانان از این هتل می‌باشد. 

آشنایی با هتل های ۵ ستاره همدان

هتل کتیبه

اقامت در هتل نوساز و شیک برای مسافران لذت‌بخش است. هتل چهارستاره کتیبه، خدمات و تجهیزات رفاهی بالایی دارد و در زمره بهترین هتل های ۵ ستاره همدان قرار می‌گیرد. موقعیت مکانی هتل در نزدیکی کوهپایه‌های الوند بوده که دارای آب‌وهوای مطبوع می‌باشد در تابستان نیز آب‌وهوای این منطقه نسبت به مرکز شهر خنک‌تر است.

هتل کتیبه با ۱۱۰ واحد اقامتی یکی از بزرگترین هتل‌های همدان است. واحدهای اقامتی با مجهزترین امکانات، افتخار میزبانی از مهمانان را دارد. چشم‌انداز زیبای طبیعت اطراف، برخورد خوب پرسنل، خدمات و امکانات عالی رضایت مهمانان را به‌همراه داشته است.

بزرگترین شهربازی سرپوشیده غرب ایران، فضای سرسبز همراه با آلاچیق، سالن همایش و کنفرانس، کافی‌شاپ، رستوران‌های ایرانی و ایتالیایی، روم ‌سرویس و... بخشی از خدمات و امکانات هتل کتیبه می‌باشد. نزدیکی به مراکز توریستی مانند مجموعه گنجنامه، موزه ابوعلی سینا، مجموعه هگمتانه و آرامگاه باباطاهر از مزیت‌های این هتل است.

هتل گنجنامه

هتل گنجنامه تجربه‌ای نو از اقامت در هتل می‌باشد که می‌تواند برای گردشگران جذاب و اقامتی فراموش نشدنی در این هتل، تجربه کنند. هتل گنجنامه می‌تواند از بهترین هتل های ۵ ستاره همدان باشد. این هتل در یک دهکده توریستی در داخل مجموعه گنجنامه واقع شده است. هتل از دو طبقه و ۲۰ واحد ۵۰ متری باظرفیت دو نفره می‌باشد.

هتل در سال ۱۳۹۷ به منظور ارتقاء امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت و کیفیت خدمات رفاهی خود را بالا برد. پارکینگ، رستوران کلبه سنگی، خدمات پزشکی، مرکز خرید و.. از جمله امکانات کلی هتل گنجنامه است.

چشم اندازه سوئیت‌هایی که در دل کوهستان و طبیعت قرار دارد روح و روان آدمی را جلا می‌دهد. گرمایش از کف و استفاده از گیاهان‌دارویی برای هرسوئیت جزء ویژگی‌های خاص این هتل به‌شمار می‌رود. سورتمه، تله‌کابین، شهربازی، غار آکواریوم و... از جمله امکانات تفریحی در مجموعه گنجنامه است. 

هتل سفیر همدان

هتل سفیر با توجه به قیمت مناسب و امکانات خوب و همچنین رضایت مهمانان می‌تواند با هتل های ۵ ستاره همدان رقابت کند. این هتل نوساز امکانات و خدمات لوکس و مدرنی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این هتل با ۱۵ واحداقامتی به‌صورت یک تا شش نفره می‌باشد.

سالن کنفرانس، رستوران‌های ایرانی و فرنگی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، کرایه خودرو بدون راننده، خدمات تور، خدمات تشریفات ویژه، خشکشویی، پاور سوئیچ، صندوق امانات، سالن اجتماعات، پارکینگ و... از جمله امکانات کلی هتل می‌باشد. آرامگاه ابوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر و گنبد علویان از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل سفیر است.

آشنایی با هتل های ۵ ستاره همدان

هتل خاتم همدان

هتل خاتم با امکانات و قیمت مناسب و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری می‌تواند یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره همدان باشد. این هتل دارای هفت طبقه و ۳۵ اتاق و سوئیت می‌باشد که واحدهای اقامتی آن یک تا شش نفر ظرفیت دارد و مجهز به بهترین امکانات مانند مبلمان، اینترنت، روم سرویس، یخچال، تلویزیون و... است.

این هتل به گنبد علویان و آرامگاه باباطاهر دسترسی آسانی دارد. رستوران، پارکینگ، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اتاق ماساژ، اتاق نگهداری از کودک، خدمات خانه‌داری، ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه از مهم‌ترین امکانات هتل خاتم می‌باشد.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید