سرهنگ یداله طهماسیان فرمانده انتظامی شهرستان قرچک، از زورگیری از ۱۸ مسافر در پوشش مسافربر خبر داد و گفت: متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کار زشت یک راننده با ۱۸ مسافر در قرچک!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری فردی که در پوشش مسافربر اقدام به زورگیری از دست‌کم ۱۸ تن از مسافران خود کرده بود، خبرداد.

سرهنگ یداله طهماسیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری از مسافران تحت عنوان مسافرکش در شهرستان قرچک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام اقدامات پلیسی و بررسی دوربین‌های شهری یک سارق را شناسایی کرده و پس از یافتن مخفیگاه وی و هماهنگی با مقام قضائی به آنجا اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

اعتراف به ۱۸ فقره سرقت توسط یک مسافربر

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، اظهارکرد:‌ متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به ۱۸ فقره سرقت به عنف در پوشش مسافر بر اعتراف کرد. همچنین در تحقیقات تکمیلی و بررسی در سامانه جامع پلیس آگاهی مشخص شد که متهم به دلیل همین جرم تحت پیگرد پلیس آگاهی شهرستان ری نیز قرار دارد.

طهماسیان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست ضمن افزایش هوشیاری خود در برخورد با مسافرکش‌های شخصی مشکوک، هرگونه مورد را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید