بررسی بازار خودرو حاکی از آن است که روند صعودی افزایش قیمت ها ادامه دارد اما در میان قیمت خودروهای خارجی هم از گرانی جا نمانده اند.

افزایش ۱۰ تا ۱۰۰ میلیونی قیمت خودرو در بازار!

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، رشد بی‌سابقه قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان ادامه دارد.

همراه با افزایش نرخ دلار در بازار، قیمت خودرو هم روندی صعودی به خود گرفته است، به طوری که بازار خودروهای داخلی بعدا حتی شاهد هستیم قیمت یک خودرو در یک روز ۱۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

اما این روند در بازار خودروهای خارجی متفاوت است، به گونه‌ای که مقایسه تغییرات قیمت‌ها حاکی از آن است که یک خودرو در یک افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت را به خود دیده است.

میزان افزایش قیمت خودروهای خارجی در بازار

در همین راستا، بررسی قیمت‌ها در میان خودروهای بی‌ام‌و حاکی از آن است که قیمت ب‌ام‌و سری ۵ سدان ۵۳۰i مدل ۲۰۱۸ دیروز در بازار ۱۰۰ میلیون تومان گران شد و در بازار ۷ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. البته مدل ۲۰۱۷ این خودرو رشد ۵۰ میلیون تومانی قیمت داشت و ۷ میلیارد تومان ارزش پیدا کرد.

از سوی دیگر، قیمت ب‌ام‌و سری ۳ سدان ۳۳۰i مدل ۲۰۱۸ در بازار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

ب‌ام‌و سری ۳ سدان ۳۲۰i مدل ۲۰۱۸ نیز با افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت، در بازار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. در این میان، ب‌ام‌و سری ۷ ۷۳۰li مدل ۲۰۱۷ با افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. مدل ۲۰۱۸ این خودرو البته بدون تغییر قیمت، ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در عین حال، قیمت ب‌ام‌و سری ۱ هاچ بک ۱۲۰i مدل ۲۰۱۸ در بازار بدون تغییر قیمت ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید