اولین پرواز مستقیم تجاری بین تل آویو و دوحه در حاشیه آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ انجام شد.

آغاز پرواز مستقیم میان اسرائیل و قطر

نخستین پرواز مستقیم میان تل آویو و دوحه صبح امروز از فرودگاه بن گوریون صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، به گفته عکاس خبرگزاری فرانسه، روز یکشنبه، اولین پرواز مستقیم تجاری بین تل آویو و دوحه در حاشیه آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ انجام شد.

شرکت هواپیمایی قبرس «تی یو اس» روز جمعه به خبرگزاری فرانسه گفت که از سازمان هواپیمایی کشوری قطر مجوز انجام شش پرواز مستقیم از تل آویو به دوحه و شش پرواز دیگر از دوحه به تل آویو دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ایلاف، نخستین پرواز صبح امروز از فرودگاه بن گوریون در تل آویو صورت گرفت.
این اولین پرواز مستقیم بین تل آویو و دوحه محسوب می‌شود.

پیشتر منابع خبری اعلام کرده بودند که یک شرکت قبرسی با مالکیت محدود رژیم صهیونیستی، مسئول انتقال مستقیم تماشاگران صهیونیست از تل آویو به قطر در روزهای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال شده است.

پرواز مستقیم تل آویو به قطر سه ساعته خواهد بود و برخلاف برنامه ریزی اولیه، این پروازها دیگر توقفی در کشور قبرس نخواهند داشت و قیمت بلیت رفت و برگشت ۵۵۵ دلار خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است که شرکت های هواپیمایی صهیونیستی حق پرواز مستقیم در خط پروازی را ندارند و تنها شرکت «تی یو اس» می تواند اینکاار را انجام دهد.

پیش از این یائیر لاپید، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی از برقراری پروازهای مستقیم به قطر برای حضور صهیونیست ها در جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داده بود.

فیفا هفته گذشته اعلام کرد که مردم سرزمین های اشغالی می توانند از پروازهای مستقیم به قطر برای تماشای بازی های جام جهانی فوتبال استفاده کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید