سرهنگ حسن شیخ نژاد فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه، از سقوط دختر ۱۵ ساله هنگام پاک کردن شیشه از طبقه سوم ساختمان خبر داد و گفت: این دختر به بیمارستان منتقل شد.

جزییات سقوط دختر ۱۵ ساله ارومیه‌ای از ساختمان
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پایگاه خبری پلیس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از وقوع حادثه سقوط از بلندی یک نوجوان ۱۵ ساله در شهرک شهریار این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسن شیخ نژاد با اعلام خبر سقوط یک دختر نوجوان از ساختمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک نوجوان بر اثر سقوط از بلندی در شهرک شهریار شهرستان ارومیه، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۲۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی همچنین افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات متوجه شدند که یک دختر ۱۵ ساله در حین پاک کردن شیشه پنجره منزلشان بوده که ناگهان به دلیل بی احتیاطی از طبقه سوم ساختمان به پایین سقوط کرده که سریعا توسط عوامل امدادی و انتظامی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه اظهارکرد: برابر پیگیری های به عمل آمده، نامبرده در بیمارستان بستری شده و الحمدلله با بررسی های به عمل آمده وضعیت جسمی و روانی وی مساعد گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید