مهدی درفکی مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پردیس، از ورود مرگبار جرثقیل به پارکینگ ساختمان مسکونی با ۲جان باخته خبر داد.

حادثه هولناک در پردیس / ورود مرگبار جرثقیل به پارکینگ ساختمان مسکونی! + جزییات
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پردیس از ورود جرثقیل به پارکینگ واحد مسکونی در این شهر و جان باختن دو شاگرد جرثقیل و آسیب جدی به واحد مسکونی مذکور خبر داد.
مهدی درفکی از ورود جرثقیل به پارکینگ ساختمان مسکن مهر در فاز هشت پردیس خبر داد و افزود: این جرثقیل از شمال به جنوب بلوار امام رضا (ع) فاز هشت پردیس در حرکت بود، که طبق اظهارات راننده پس از بریدن ترمز به حاشیه خاکی سمت چپ جاده منحرف می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پردیس گفت: راننده در این هنگام خود را از جرثقیل به بیرون پرتاب می‌کند، اما متأسفانه یکی از دو نفر از شاگردان وی که از اتباع خارجی بود، در محل حادثه فوت کرد و شاگرد دیگر وی نیز در بیمارستان جان سپرد.

وی اضافه کرد: جرثقیل نیز وارد پارکینگ یکی از مجتمع‌های مسکن مهر فاز هشت شده و به یکی از دو ستون نگهداری طبقه اول آسیب جدی وارد کرده است، در حال حاضر استحکام نگهداری این ساختمان توسط خود خودروی جرثقیل میسر شده و تا ایمن سازی ساختمان امکان انتقال و جابجایی خودرو وجود ندارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید