تاریخ ثبت نام برای فروش فوق‌العاده لاماری ایما از ۲۸ آبان لغایت ۱ آذر ماه است.

آغاز فروش فوق العاده خودرو بدون قرعه کشی از آذر | سه ماهه به صورت قسطی صاحب این خودرو لوکس شوید
به گزارش سلام نو ، شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد نسبت به فروش فوق‌العاده خودرو لاماری ایما به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به صورت قرعه‌کشی با شرایط ذیل اقدام نمایند.

تاریخ ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ تا پایان روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ادامه دارد.

شرایط طرح فروش فوق العاده لاماری آبان ۱۴۰۱؛

لاماری

۱.۰۹۴.۰۰۰.۰۰۰

سفید – مشکی سبز

تحویل ۹۰ روز کاری

عرضه لاماری در بورس کالا ارزان تمام شد

در روز یکشنبه درحالی خودروی لاماری در بورس کالا عرضه شد که این خودرو ارزان‌تر از قیمت بازار آزاد به دست خریدار رسید.

عرضه خودرو در بورس کالا نشان میدهد، خودرو می‌تواند بسیار ارزانتر از آنچه در بازار آزاد فروخته میشود به دست مصرف کننده نهایی برسد. در روز یکشنبه درحالی خودروی لاماری عرضه شد که این خودرو ارزان‌تر از قیمت بازار آزاد به دست خریدار رسید.

خودروهای لاماری ایما سفید و مشکی رنگ در بورس کالا به ترتیب با متوسط قیمت یک میلیارد و ۱۰۸ میلیون و یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان معامله شدند.

با احتساب هزینه‌های جانبی، خرید این خودروها به ترتیب یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان هزینه برای خریداران داشت. این ارقام از قیمت لاماری ایما در بازار ۶ و ۳.۵ درصد کمترند. هر چند باید در نظر داشت تحویل خودروهای خریداری شده در بورس ۴۰ روزه است.

روز یکشنبه در رقابت داغی در تالار شفاف خودروی بورس کالا روز یکشنبه در عرضه لاماری ایما دنبال شد و بدین ترتیب ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما با رقابت بیش از ۲۰ درصد فروخته شد.

مرحله جدید فروش لاماری ایما در بورس کالا

براساس اعلام شرکت آرین پارس موتور، مرحله جدید عرضه کراس اوور لاماری ایما در بورس کالا آغاز شد.

مدل ۱۴۰۱ کراس اوور لاماری ایما در درآخرین طرح فروش شرکت آرین پارس موتور به قیمت یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان به فروش رسید و بر این اساس، شرکت آرین موتور در نظر دارد تا در روز سه شنبه مورخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ دومین مرحله عرضه این خودرو را در بورس اجرا نماید.

لازم‌ به ذکر است در دور قبلی عرضه در بورس کالا که ابتدای آبان ماه برگزار گردید، تعداد ۲۰۰ دستگاه کراس اوور لاماری ایما در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه گردید که با استقبال خریداران محترم همراه بود.

در برنامه جدید عرضه این خودرو در بورس، همچنان هر کد ملی تنها مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ فوق و برای یک دستگاه خودرو میباشد و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به نام شخص خریدار انجام خواهد شد.

خریداران محترم ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری میباشند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز نمایند.

لازم به یاداوری است که تمامی هزینه‌های خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی “شخصی خریدار” انجام و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید