پدر «آیلار حقی» در ویدیویی اعلام کردم که فوت دخترش ربطی به اغتشاشات ندارد و مراجعه قضایی در حال بررسی پرونده هستند.

پیام ویدیویی پدر «آیلار حقی» درباره فوت دخترش

به گزارش سلام نو، ایرنا خبرگزاری رسمی دولت نوشت: پدر «آیلار حقی» با بیان اینکه فوت دخترش ربطی به اغتشاشات اخیر ندارد، بیان کرد که پرونده فوت فرزندش را به مراجع ذیصلاح و قضایی سپرده تا موضوع را بررسی و نتایج را اعلام کنند.

پدر آیلار در ویدیویی، تاکید کرد که فوت دخترم ربطی به اغتشاشات اخیر ندارد و من از کسانی که صبح امروز نگذاشتند مراسم تشیع و تدفین دخترم به خوبی برگزار شود، بیزارم.

آیلار حقی، دانشجوی دانشگاه آزاد تبریز دو شب پیش به محوطه گودبرداری شده یک ساختمان نیمه‌ساز در تبریز سقوط می‌کند که این حادثه منجر به فوت وی می‌شود.

تحقیقات درباره علت مرگ او ادامه دارد و در این خصوص نیز تاکنون یکی از دوستان او و دو نفر از مرتبطان وی برای تحقیقات تکمیلی دستگیر شده‌اند.

در همین پیوند، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی نیز دیروز پنجشنبه در مورد سقوط زن جوانی به درون گودبرداری در گلشهر تبریز دستور رسیدگی ویژه صادر کرد.

«محبوب علیلو» گفت: با توجه به وقوع حادثه سقوط دختر جوانی به محل گودبرداری در جنب برج شهران تبریز دستور ویژه‌ای برای رسیدگی به علل وقوع حادثه صادر شده است.

این مقام قضایی تاکید کرد که به همه دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران ابلاغ شده در ایمن‌سازی پروژه‌های ساختمانی باید اهتمام بیشتری داشته باشند تا از وقوع هرگونه اتفاق و حادثه به علت سوء استفاده رسانه‌های معاند و بیگانه جلوگیری شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید