خبرورزشی نوشت: حضور علیرضا بیرانوند و وحید امیری در ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار مقابل انگلیس قطعی است.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی

به گزارش سلام نو، دیگر چیزی تا سوت آغاز جام جهانی باقی نمانده و تیم ملی کشورمان هم اولین دیدار خود را دوشنبه مقابل انگلیس برگزار خواهد کرد. شاگردان کی‌روش در آخرین دیدار دوستانه خود مقابل تونس، ناکام بودند و با دو گل شکست خوردند. پرسپولیس در تیم ملی ۴ نماینده دارد و علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی نفرات دعوت شده از صدرنشین لیگ برتر به تیم ملی هستند.

در این بین حضور ۲ پرسپولیسی در ترکیب اصلی تیم ملی برای دیدار مقابل انگلیس قطعی خواهد بود. علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی خواهد بود و اگر اتفاقی رخ ندهد، علیرضا انتخاب اول کی‌روش برای دروازه تیم ملی در دیدار مقابل انگلیس خواهد بود.علیرضا عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و بیشترین کلین شیت را در ترکیب پرسپولیس به ثبت رسانده است. در کنار آمادگی بالا، تجربه بین المللی بیرانوند و حضور در جام جهانی قبلی باعث شده تا کی‌روش برای درون دروازه تیمش فقط به او فکر کند. در کنار بیرانوند، وحید امیری دیگر نماینده پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم ملی خواهد بود.

قدرت جنگندگی و دوندگی بالای امیری و همچنین چند پسته بودن وحید، از او یک بازیکن بدون جانشین در ترکیب تیم ملی ساخته و در تفکرات کی‌روش هم جایگاه ویژه ای دارد. مرتضی پورعلی گنجی شماره ۸ پرسپولیس و تیم ملی هم شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را دارد ولی این احتمال هم وجود دارد که یکی از بین شجاع خلیل زاده و مجید حسینی جایگزین مرتضی در ترکیب اصلی تیم ملی شوند.

مرتضی در کنار بیرانوند و امیری در ترکیب اصلی تیم ملی برای دیدار مقابل تونس قرار گرفت و یک نیمه بازی کرد. با این حال نمی‌شود با قاطعیت از فیکس بودن پورعلی گنجی در دیدار مقابل انگلیس حرف زد.

چهارمین نماینده پرسپولیس مهدی ترابی است. ترابی که فصل خوبی را سپری نکرد، در لیست نهایی کی‌روش قرار گرفت و شنیده‌ها از تمرینات تیم ملی حاکی از آن است که مهدی یکی از آماده ترین بازیکنان اردوی تیم ملی است. با این حال نمی‌شود برای فیکس بودن ترابی در بازی اول مقابل انگلیس شانسی قائل شد. این احتمال وجود دارد که در صورت نیاز، ترابی یکی از گزینه‌های اصلی کی‌روش برای تعویض خواهد بود و احتمالا فرصت بازی در جام جهانی را بدست خواهد آورد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید